Gluteenitonta Napolin alueella

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Viljafani 9 messages06/27/2016 9:07 PM

    Kiitos, kiva kuulla!

  • kaival 5 messages06/26/2016 5:46 PM

    Olin pari vuotta sitten Sorrentossa ja siellä löytyi hyvin gluteenitonta ravintoloista. En valitettavasti löytänyt enää tekemääni karttaa, mutta englanniksi googlettelemalla löytyy paikkoja. Pizzaa sai ainakin yhdestä paikasta kunhan ilmoitti ennen tuloa jotta ehtivät tehdä taikinan. Pastaa sai useammasta paikasta. Sorrentossa oli todella hyvä mozzarella-ravintola, joka on erityisesti jäänyt mieleen. Rohkeasti siis vain kysyt ravintoloista! Italiassa keliakia on hyvin tiedossa, mutta muista ottaa silti kielikäännös mukaan.

    Kaupasta en sillä reissulla ostanut mitään, kun olimme hotellissa, jossa gluteenittomuus hoidettiin todella hyvin, kun olin asiasta etukäteen varoittanut. Sen verran tiedän, että Italiassa gluteenittomia tuotteita on apteekeissa, kauppojen tarjonnasta en valitettavasti tiedä.

  • Viljafani 9 messages06/25/2016 8:37 PM

    Minulla todettiin keliakia helmikuussa 2016. Heinäkuussa olen lähdössä viikoksi Sorrentoon Napolin lähistölle. Nyt mietin, miten löydän varmasti gluteenitonta syötävää ravintoloista (ja kaupoistakin). Jos muu seurue syö pizzaa aidossa pizzapaikassa, mahtaako itselleni olla siellä vaihtoehtoja? Vai pitääkö hakeutua muuntyyppisiin ruokapaikkoihin?

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s