Keliakialiitto

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • ponipimu 239 messages05/29/2009 12:51 AM

    Minä liityin ihan vasta, maaliskuussa, ja postia tuli parin viikon sisään. Minusta nopeaa toimintaa.

  • Jezu  Admin05/29/2009 12:13 AM

    Samaa mieltä, kyllähän tuon paketin pitäisi tulla heti liittymisen jälkeen tai maksimissaan parin viikon viiveellä.

    Tällaisessa asiassa ei pitäisi mielestäni säästää, jotta uudet keliaakikot pääsevät suoraan perille asioista. Varmaankin luottavat, että jengi etsii tiedot netistä. Toisaalta siitäkin pitäisi sitten tiedottaa, että "paketissa kestää X kuukautta, mutta voit tutustua heti osoitteessa Y."

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Ad

  • Reetta  719 messages05/28/2009 9:36 PM

    Vertailun vuoksi: liityin Suomen Nivelyhdistykseen netin kautta ja paluupostissa tuli jäsentilisiirto, pieni esite, jossa kerrottin, että uuden jäsenen paketti (mm. tämän vuoden Niveltieto-lehdet) tulee viikon kuluessa siitä kun jäsenmaksu (15 e/vuosi)on maksettu. Nopeampaa touhua siellä.

  • Reetta  719 messages05/21/2009 12:14 PM

    Onpas huonontunut touhu reilun kahden vuoden aikana vai olenkohan sattunut itse liittymään sopivaan saumaan syksyllä 2006 ? Minulle tuli tuo infopaketti ihan paluupostissa. Niinhän sen tulisi toimia edelleenkin, koska tosiaan kaikilla ei ole nettiä käytössään ja tiedon tarve on suuri. Jos ei satu pääsemään ravitsemusterapeutillekaan, on varmasti tosi hukassa kaupassa, kun yrittää etsiä sopivaa syötävää.

  • Mamma 117 messages05/20/2009 1:42 PM

    Liiton mukaan ensi-infopaketin tulo saattaa kestää jopa 2 kk Postittavat kuulemma massapostituksia, olisikohan se sitten säästöä vai mitä. Juttelin tänään yhdistyksen ihmisen kanssa ja molemmat tätä hämmästeltiin. Onneksi saan nyt piakkoin yhdistyksestä postia. Itse olen onnellisessa asemassa kun on netti käytössä, tietoa löytyy ensi hätään, mutta kaikilla kun ei ole. Surullista.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s