Kirjakirppis?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Milkkis 18 messages07/12/2014 6:16 PM

    Kirjasto on kanssa hyvä vaihtoehto ja siellä on tullut käytyäkin jo asian tiimoilta.
    Pointtini oli, että todennäköisesti ainakin osalle kerääntyy kirjallsuutta aiheesta ja joskus niitä on ihan hyvä laittaa kiertoon.

  • Reetta  719 messages07/12/2014 1:48 PM

    Kirjastoista löytyy myös ihan hyvin gluteenittomia keittokirjoja lainattavaksi. Lainat kun saa nykyään netin kautta uusittua muutaman kerran, saa yhtä kirjaa pidettyä aika monta kuukautta itsellään, eikä tartte raahata kirjaa kirjastoon saakka uusittavaksi.

    Itse olen muutenkin kirjaston suurkuluttaja. Ainakin oman paikkakunnan kirjasto aika hyvin hankkiin uusia kirjoja, kunhan antaa vinkin/toiveen.

  • Milkkis 18 messages07/12/2014 1:20 PM

    Heip.
    Olen aika tuore tämän sivuston käyttäjä. Olen saanut paljon hyvää tietoa täältä ähän keliaakikon alkutaipaleelle, mutta sellainen tuli mieleen, että voisiko täällä glu.fi:ssä olla myynti/osto/vaihto-piste käytetyille keliakiakirjallisuudelle ja gluteenittomille keittokirjoille? Paljon tietysti saa tietoa netistä, mutta olen varmaan sen verran vanhanaikainen, että luen mielummin kirjaa... Miltä kuulosta? Ylläpito??

    Jokaisella ostajalla/myyjällä on tietysti vastuu omista kaupoistaan. Tämä sivustohan ei vastaa niistä millään tavalla.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,006s