Leipäkone?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>
  • MrsBucket 92 viestejä24.3.2010 16:07

    Vetäsen vielä tapetille tämän leipäkone-keskustelun, sillä huomasin uudessa Lidlin lehdessä mainoksen kyseisestä härvelistä. Kehuvat, että koneessa on erityinen gluteeniton erityisohjelma. Tulee myyntiin 29.3.2010. Mikäli sinulle ei tule lehteä, laitan tähän linkin, että voit tutustua, jos kiinnostaa:
    http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/index_8260.htm

  • Tallu 8 viestejä5.10.2010 09:18

    Taas on Lidlissä leipäkone tarjouksessa. Onko tullut uusia mielipiteitä kyseisestä koneesta?

  • Mainos

  • Ellu-72 4 viestejä1.12.2010 22:08

    Onko kukaan tehnyt leipäkoneella luontaisesti glteenitonta leipää jossa suurin osa jauhoista olisi tattarijauhoja?

    Niistä tulee NIIIN hyvää piimälimppua käsin, mutta tuntuu niin vaivalloiselka, että jospa jotain helpotusta saisi leipäkoneella vaivaamiseen?

  • Vesiperhonen 20 viestejä20.3.2013 14:20

    pete78 kirjoitti:
    Onko kukaan kokeillut tehdä leipää perinteisellä leipäkoneella?? Tuleeko syötävää vai kengänpohjaa..?? Vai meneekö kenties kone heti tukkoon...??

    Minä olen leiponut voittamallani leipäkoneella jo kolme leipää ja todella mauksta tuli! Sisusta ihanan pehmeä ja rapea kuori njam!! Kehittelin heti jo oman ohjeenkin tummaan leipään. Mulla on se isoin malli eli saan kerralla 1,5 kilon leivän tehtyä koneella. Jos tarviit ohjeita niin laitan blogini linkin tähän. http://vesiperhonen.blogspot.fi/ Tuolta Leivät ja sämpylät kategoriasta löydät hyviä leipäkoneleivän ohjeita.

  • Soffiine 44 viestejä11.7.2014 19:13

    Näin kesäkuumalla leipäkone on miellyttävä kun se ei kuumenna huoneilmaa.

    Eniten olen ehkä innostunut siitä millaisen gluteenittoman pizzataikinan leipäkoneella saa aikaan, sillä tuloksena on aivan mahtava rakenne, lähellä perinteistä pohjaa ja sanoisin ehkäpä parempikin.
    Mitat kannattaa vasta-alkajan pitää ensin täsmällisen tarkkoina, muuten menee metsään ja laite jää käyttämättä.
    Aikaahan tuon "leivonnan" lopputuloksen eli leivän odottelussa saa menemään, mutta kun ne ainekset on vuokaan lykännyt voi unohtaa koko jutun ja keskittyä muihin asioihin kunnes laite piippaa.
    Likaiset astiat ovat -niin halutessa erillinen kulho johon jauhoseos sekoitetaan, koneen leivontakulho taikinapyörineen, nestemitta sekä muovinuolija.

<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s