Leivän paahtosuoja?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Olli52 15 viestejä14.7.2011 21:56

    Hei.
    Forssan Citmarketissa oli joku gluteenittomien tuotteiden tarjous , kun osti kaksi kpl tätä tuotetta , niin sai leivän paahtamiseen käytettävän "suojapussin"?
    En nyt muista mikä oli tuote, tuli vasta jälkikäteen ajateltua asiaa...
    Onko kellään mitään tietoa noista pusseista?
    PS.Muutenkin hyvä ja selkeä valikoima tuolla Forssan cittarissa.

  • Jezu  Ylläpitäjä15.7.2011 00:22

    Olli52 kirjoitti:
    Hei.
    Forssan Citmarketissa oli joku gluteenittomien tuotteiden tarjous , kun osti kaksi kpl tätä tuotetta , niin sai leivän paahtamiseen käytettävän "suojapussin"?
    En nyt muista mikä oli tuote, tuli vasta jälkikäteen ajateltua asiaa...
    Onko kellään mitään tietoa noista pusseista?

    Erittäin käteviä ovat. Niillä voi paahtaa gluteenittomia leipiä leivänpaahtimessa, jossa on paahdettu myös tavisleipää. Esimerkiksi hotellien aamiaisilla. Useimmat voi myös pestä suoraan astianpesukoneessa. Kestävät joitakin satoja käyttökertoja.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Olli52 15 viestejä15.7.2011 14:10

    Hei, mistä ostitte paahtosuojat?

  • Jezu  Ylläpitäjä15.7.2011 14:37

    Olli52 kirjoitti:
    Hei, mistä ostitte paahtosuojat?

    Pari pussia tuli Semperin leipätarjouksesta, jossa piti kerätä viivakoodeja. Toiset ostin edellisiltä Keliakiamessuilta. Kaupoissa en ole niihin törmännyt. Ehkä joku muu osaa kertoa paremmin mistä löytyy.

    Kannattaa muuten hotelleissa varautua siihen, että joku alkaa valittaa siitä, ettei paahtimeen saa tunkea mitään ylimääräistä

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä15.7.2011 15:25

    Olen ostanut omani Keliakiliiton toimistosta Tampereelta. Sieltä voi myös tilata paahtopussia, hinta 13 e + toimituskulut. Toimisto on lomalla heinäkuun loppuun ja ilmoittavat toimittavansa sinä aikana tilatut pussit viikolla 31.

    Ei ole kyllä tullut käytettyä, vaikka kulkeekin reissussa mukana.

  • Suviih  629 viestejä16.7.2011 13:14

    Itse ostin pussit Prismalta. Olivat myynnissä samalla hyllyllä kuin pakastuspussit, leivinpaperit ja muut vastaavat tuotteet.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Olli52 15 viestejä16.7.2011 13:55

    Suviih kirjoitti:
    Itse ostin pussit Prismalta. Olivat myynnissä samalla hyllyllä kuin pakastuspussit, leivinpaperit ja muut vastaavat tuotteet.

    Kiitos.Kävin tänään Itäkeskuksen Prismassa Hesassa , ei löytynyt, en varmaankaan osannut katsoa oikeasta hyllystä.
    Kysyin myyjältä onko gluteenittomat tuotteet yhdistetty johonkin pisteeseen , sain vastaukseksi:Joo , ne on ripoteltu pitkin kauppaa!!!!
    Eli ei ne kaikki Isotkaan kaupat ole asiaan vielä
    reakoineet...
    Käyn vielä katsomassa tuon pakaste,leivinpaperihyllyn.

    Tämä taitaa olla vain "ensishokki" kun olen alkanut pakosta näitä "gluteenijuttuja" tutkimaan.

  • Mainos

  • Hennamarjatta 21 viestejä17.7.2011 10:28

    Löysin paahtosuojat paikallisesta Prismasta samasta hyllystä kuin leivinpaperit. Maksoi ehkä noin 3 e.

  • Carsu 43 viestejä17.7.2011 12:00

    Itse ostin näitä mukaan laivalle noin 1kk sitten Kannelmäen Prismasta Helsingissä. Siellä niitä oli myös siellä leivinpaperi yms hyllyssä. Mutta kaupan henkilökunta ei kyllä osannut neuvoa, itse löydettiin

  • ponipimu 239 viestejä18.7.2011 00:22

    tuo keliakialiiton hinta 13e +postikulut on SIKAHINTA!!!

    prismassa samoja paahtopusseja puolet tuosta hinnasta ja pussit löytyy sieltä leivinpaperiosastolta, siellä siis missä on pakastepussit ja uunipussit ym. säilytysasiat keittiöön.

    voi olla äkkiseltään hankala löytää, Kokkolan prismassa ovat ylähyllyllä kapeassa välissä, piti vähän aikaa etsiä mutta löytyi sitten.

  • ponipimu 239 viestejä20.7.2011 11:17

    eilen kauppareissulla tarkistin paahtopussien hinnan ja arvatkaapa mikä se oli?

    3.70e 2kpl paketissa, Kokkolan prisma.

    miten herran jestas keliakialiitto voi rahastaa 13e-postikulut, alkää hyvät ihmiset menkö lankaan, muutenkin kaikki gluteeniton maksaa niin miksi pitää vielä kiskoa hintaa tälläisistä tuotteista, saisivat jakaa niitä ilmaiseksi liittoon liittyville.

  • Reetta  719 viestejä20.7.2011 20:54

    Ihan tiedoksi, että noita Prismoja ei sitten ole ihan joka kylässä eikä kaupungissakaan. Eli Keliakialiitosta tilaaminen voi olla monelle halvempi vaihtoehto kuin lähteä kymmenien kilometrien päästä hakemaan Ja siellä naapurikaupungissakin Prisma on sellaisessa "korvessa", ettei ilman autoa sinne pääse tai sitten paikkaria lisäksi käyttäen matkakulut onkin jo yli 20 euroa edestakaisin. Se siitä halvemmasta paahtopussista.

    S-Markettien valikoimiin paahtopussi ei näytä kuuluvan.

  • Mainos

  • ponipimu 239 viestejä21.7.2011 15:07

    oho, ei nyt tartte hiiltyä kuitenkaan.

    kyllähän paahtopusseja myyvät muutkin kaupat, prisma on vain se minun kauppani "täällä maaseudulla korvessa" jossa yleensä asioin, citymarketissa ja isoimmissa tavarataloissa paahtopussit kuuluvat varmasti valikoimiin.

    tuskin kukaan pelkkiä paahtopusseja lähtee kaupasta hakemaan, samalla sitä kun voi hoitaa monta asiaa ja ostosta, jolloin pusseille ei tule kilometrikustannuksia.

    minusta tuo 13e on niin kallis, että mieluusti neuvon ostamaan kaupasta, etenkin jos nyt joku sattuu vaikka kesälomareissulla ajamaan prisman ohi.

    ja loppuun tehtävä kaikille, bongailkaa paahtopussien hintoja ja tulkaa kertomaan tänne, vertaillaan sitten mistäpäin suomea löytyy halvimmat.

  • Olli52 15 viestejä22.7.2011 15:48

    Niin, mikä on Keliaakialiiton vastaus?
    Kyllä tuo "vähän" ihmetyttää?
    Olen koko ajan mitä tässä "diagnoosin alkupuolella" on
    tullut käsitettyä , että Keliakialiittoa ajaa "meidän" asioita ja on myös "meidän puolella"?
    Itse löysin Prismasta noita ja hinta oli 3,70e /2kpl Moilasen tuotteita.
    Odottellaan Keliaakialiiton vastausta?

  • Katjahei 34 viestejä22.7.2011 22:03

    Paahtopussit on varmaan käteviä just hotelleissa ja ulkomailla! Omaan kotiin kannattaa ostaa mielummin joku halpa leivänpaahdin gluteenittomille leiville, tuntuu jotenkin kivemmalta ja halvemmalta vaihtoehdolta pitkällä tähtäimellä.

    Ihmetyttää tuo keliakialiiton postikulujuttu! o.o

  • MariJo 77 viestejä22.7.2011 22:22

    Jos syöt Semperin paahtoleipiä, kannattaa kerätä viivakoodeja pusseista. Edelleen on käynnissä kampanja, josta saa paahtopusseja. Itse keräsin koodeja niin, että mulla on jo kuusi pussia. Riittävät pitkän aikaa... Käy sivulla http://www.sempergluteeniton.fi/tarjoukset, sieltä löytyy ohjeet. Saat siis pussit syötyjen leipien ja postimerkin hinnalla. Uusin keräilykampanja on kylmälaukku, se on mulla nyt "työn alla".

  • Katjahei 34 viestejä23.7.2011 13:08

    MariJo kirjoitti:
    Jos syöt Semperin paahtoleipiä, kannattaa kerätä viivakoodeja pusseista. Edelleen on käynnissä kampanja, josta saa paahtopusseja. Itse keräsin koodeja niin, että mulla on jo kuusi pussia. Riittävät pitkän aikaa... Käy sivulla http://www.sempergluteeniton.fi/tarjoukset, sieltä löytyy ohjeet. Saat siis pussit syötyjen leipien ja postimerkin hinnalla. Uusin keräilykampanja on kylmälaukku, se on mulla nyt "työn alla".

    Hyvä tuo sivusto! Voisi alkaa ottaa näkkäreistä viivakoodeja talteen

  • Mainos

  • higga 209 viestejä23.7.2011 21:09

    Voisko noita paahtopusseja käyttää voileipägrillissä?

    Joskus muistan katselleeni niitä keliakialiiton pusseja, ovat erinäköisiä, muistaakseni mustia ja tukevampia, kaupan taas leivinpaperimaisempia... onko näillä sit käytännön eroa?

  • Reetta  719 viestejä24.7.2011 20:03

    Keliakialiiton paahtopusseissa kerrotaan, että kestävät 300 käyttökertaa/pussi eli yhteensä 600 kertaa. Kestävät pesun tiskikoneessa. Ei ole mainittu voiko käyttää voileipägrillissä.

    Prisman pusseja en ole nähnyt, mutta Moilasen sivuilta kävin katsomassa ja on kyllä ilmeisesti pikkasen eri sarjan tuotteita.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s