Namibiaan vaihtoon.

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Kalmia 48 viestejä28.2.2009 20:58

Mitä luulette, olisiko mahdotonta lähteä muutaman viikon vaihtoon Namibiaan? Mistähän saisi tietoa, että löytyykö kyseisestä maasta luontaisesti gluteenittomia tuotteita?
    Miten onnistuu ruokailu vieraassa maassa muutenkin? Miten te ostatte ulkomailla ruokanne (niin normaalissa ruokakaupassa kuin ravintolassakin)?

Tai onhan se tietty mahdollista elää se muutama viikko pelkillä hedelmillä ja lihallakin, mutta aika yksipuolinen ruokavaliosta tulisi.

• Kari 364 viestejä1.3.2009 01:29

Lähde ihmeessä. Olet nainen, ilmeisestikin ilman perhettä, siis hidastavia sormuksia sormessa. Sinun iässäsi minä kävin 4 v ulkomaan opiskelua ja työskentelyä, enkä ole päivääkään katunut. Siellä ne elävät paikallisetkin - kyllä sinäkin pärjäät. Anna palaa niin kauan kun intoa on, jesss !!

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2025 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s