maissipallo 8 viestejä – 27.7.2009 15:10
Raision kotisivuilla (www.raisiogroup.com) kerrotaan, että 1.9.2009 valikoimaan tulee uusi gluteeniton sämpylä!
"Sunnuntai Tummat Kaura-Tattarisämpylät ovat runsaskuituinen (kuitua 6 %) vaihtoehto gluteenittomaan ruokavalioon. Sämpylät ovat sulattamista vaille valmiita ja ne maistuvat koko perheelle. 400 gramman pussissa on neljä sämpylää. Tuotteen säilyvyysaika on 8 kk."
porajata 460 viestejä – 27.7.2009 21:31
Uusia olen kaivannutkin
Jotenkin olen kyllästynyt noihin nykyisiin kaura-/porkkana sämpylöihin, kohta kolme vuotta niitä syöneenä
Mamma 117 viestejä – 30.7.2009 12:45
Kertoivat Raision kuluttajaneuvonnasta, että tulevat K-marketteihin ennakkomyyntiin jo noin kuukautta aikaisemmin. Ihan kohta niitä sitten saadaan Tuotetta löytyy ainakin näin aluksi parhaiten isoista K-kaupoista, Valintaloista, Euromarketista ja S-Marketeista.
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.