Fazer-suklaa

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Amarantti 35 viestejä15.11.2009 10:48

    Onko esim Fazerin suklaa gluteeniton? Esim. Fazerin sininen?

  • Viveka 127 viestejä15.11.2009 11:44

    Fazer Maitosuklaa 200g

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • Mainos

  • porajata 460 viestejä15.11.2009 18:16

    Syön suklaata kaiken laista, en kyllä 100g enempää/päivä

    Viimeksi ostin 60 % Brunbergin suklaata

    Niin ja mitään oireita en ole saanut minkäänlaisista suklaista ainakaan tuosta määrästä

  • Suviih  629 viestejä15.11.2009 19:29

    Valtaosa Fazerin 200g:n levyistä on erittäin vähägluteiinisia. Tarkempaa tietoa löytyy Fazerin nettisivuilta "erotyisruokavaliot"-osiosta.

    Itse syön silloin tällöin noita Fazerin erittäin vähägluteiinisia suklaita, eikä itselläni oireita ole tullut.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • milla 412 viestejä16.11.2009 11:52

    Fazerin sinistä kuluu kivasti Nam.

  • gluteeniton 32 viestejä17.11.2009 10:07

    Heips kaikille,
    Varoituksen sanana, että lukekaa hyvät kanssa kuluttajat AINA pieni präntti ja vähän isompikin paketeista. Fazerin sinisessä ja fatserin sinisessä kun on eroja... Osa sinisestä on ns. saastunutta ja valmistetaan linjastossa jossa käsitellään vehnää... Sitä kun myydään vaikka missä muodossa. on nappia ja patukkaa ja vaikka mitä kokoa levyä. NE ON KAIKKI ERI TUOTTEITA.

    Samoin nuo ulkomaan tuliaismakeiset ei ole samoja kuin mitä suomessa myydään. Eli suurennuslasi käteen ja tarkistamaan mitä on ostamassa.

    Ja ei ole kerta eikä toinenkaan, kun tuote joka vielä vähän aikaa sitten oli tuoteselosteen mukaan gluteeniton onkin muuttunut gluteenilliseksi. Siihen ei kannata tuudittautua että tätähän minä olen aina ennenkin ostanut...

    Nimimerkillä. Kokemusta löyttyy...

  • Pulla 267 viestejä17.11.2009 11:49

    Syön 100 ja 300 gramman levyjä ja patukoita, mutta en niitä 200 gramman levyjä, joissa on varoitus.

  • Mainos

  • marke 71 viestejä17.11.2009 16:14

    Kannattaa katsoa teksti patukan tai levyn kääreestä. Kaikkia suklaita ei käsitellä linjastoissa, joissa käsitellään vehnää. Tilanne voi muuttua, joten siksi kannattaa lukea tuttujenkin tuotteiden kääreet ja pakkausselosteet.

    Fazerin Sinisen patutkat ja 100 g levyt ovat olleet turvallisia tähän asti.

  • Suviih  629 viestejä17.11.2009 18:26

    Niistä 200g levyistä oli keliakialiiton sivuilla juttua, että Fazer on testannut, etteivät suklaat sisällä gluteenia yli sallittujen raja-arvojen, vaikka ne valmistetaan samalla linjalla vehnää sisältävien tuotteiden kanssa. Herkimmille keliaakikoille (luontaista diettiä noudattaville) tosin eivät välttämättä käy, mutta suurimmalle osalle keliaakikoista kuitenkin.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Reetta  719 viestejä18.11.2009 17:00

    Olen myös silloin tällöin syönyt noita 200 gramman levyjä. Lemppari on vadelma-karpalosuklaalevy, jolla "palkitsen" itseäni ylitöissä. Ei oireita.

    Tänään ostin eka kertaa chili-maissi-patukan. Ja voi vitsi, että tuo printti on pientä. No sen verran kaupassa sain selvää, että ei ole kiellettyjä aineita. On muuten aika jännä makukokemus tuo chili suklaassa...

  • helemu 6 viestejä29.11.2009 16:09

    Ei oo gluteenitonta, ainakaa kaikki. Mulle tuli paha maha kipu Fazerin tummasta suklaasta

  • Jezu  Ylläpitäjä29.11.2009 16:38

    helemu kirjoitti:
    Ei oo gluteenitonta, ainakaa kaikki. Mulle tuli paha maha kipu Fazerin tummasta suklaasta

    Täältä voi tutkailla mikä on gluteenitonta Fazerilla:

    Cloetta Fazerin tuotteiden erityisruokavaliohaku

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • sartsu 18 viestejä1.12.2009 16:45

    poikani syö usein 200 g fazerin sinistä suklaalevyä ja verikokeet olivat juuri mitattuna ok niinkuin aikaisemminkin otetuissa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s