Sipulirenkaat

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Mamma 117 viestejä4.3.2010 13:45

    Onkohan kukaan kokeillut tehdä frittitaikinaa glutta jauhoilla.? Kaupoissa olen nähnyt vain paneroituja versioita. Friteerattuja sipulirenkaita ikävä.

  • Mamma 117 viestejä4.3.2010 15:21

    .. nin tarkoitin tuolla paneroidulla versiolla tavisten jauhoilla tehtyä.. huono artikulointi, sorry

  • Mainos

  • evita 62 viestejä4.3.2010 17:44

    Tein kerran frittitaikinaa,mutta ei oikein onnistunut.Jouluna tein paneerattuja mozzarellatikkuja,niistä on kuva ja ohje tuolla kuvat osiossa.Onnistui täydellisesti.Rasva sai olla tosi kuumaa ja paistoaika lyhyt.Joskus kokeilen sillä ohjeella sipulirenkaita.jalapenot onnistivat kanssa em ohjeella.

  • Mamma 117 viestejä5.3.2010 11:27

    Onpa hyvän näköisiä. Testaan tuolla sun ohjeella, kiitosta vinkistä. Laittelen kuvaa ja kommenttia tänne jos oikein hyvinkin onnistuvat.

  • sarikka 12 viestejä5.3.2010 22:58

    olen tehnyt mm. kananugetteja, herkullisia tuli. Pyöritellään kanapalat kananmunassa ja sen jälkeen glut. korppujauhoissa (voi kokeilla myös muilla jauhoilla) joissa mieleisiä mausteita. Keitetään rasvassa, tulee tosi nopeesti. Herkullisia!

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s