Subwayn lupaus?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • KattiMatikka 271 viestejä4.5.2009 21:02

    Onko joku testannut, että vie oman sämpylän subwayhin ja pyytää täyttämään. Lupaavat kotisivuillaan, että näin voi tehdä...

  • Suviih  629 viestejä4.5.2009 21:04

    Heh, ei ole tullut kokeiltua, kun ei tule sämpylöitä useinkaan käsilaukussa kanneltua kaupungilla Mielenkiintoista olisi kyllä tietää millaista hintaa tuolla tuotteella pitävät, törkeää kyllä olisi jos jonkin gluteenittoman tuotteen lisän tuosta ottaisivat

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Mainos

  • milla 412 viestejä5.5.2009 05:24

    Mä olen tätä usein miettinyt, pitäs ihan kokeilla . Ainakin hintaa tiedustelemassa. Paljonhan nyhtävät pelkistä täytteistä :/

  • Siukku13 60 viestejä5.5.2009 09:05

    Minäkään en ole kokeillut, enkä ehkä kokeilekaan kun se mielestäni paras kastike, makea sipulikastike, ei ole gluteeniton. Muuten olisin jo käynyt.

  • hankris 15 viestejä5.5.2009 10:19

    Kävin Salossa kyselemässä. kun olisin ottanut pelkkää salaattia, mutta sanoi nuori neiti, ettei suosittele, koska leivän murusia lentelee, kun täytetään niitä leipiä, eli ei kannata luottaa, että salaattikaan on puhdasta!

  • KattiMatikka 271 viestejä5.5.2009 10:29

    Juuri noita leivämuruja mietin itsekin. Ruotsissa otin itselleni salaatin ja totesin samalla, että enpä voikaan tuota syödä, kun siinä samalla pöydällä sitä tehdään.

    Mutta toisaalta löysin yhdestä blogista tällaisen kuvauksen:
    "Kävin tässä taannoin Kajaanin Subwayssa perheen kanssa. Seurasin vähän aikaa patonkibaarin toimintaa ja totesin, ettei varsinaisen tiskin tuotteet sovi keliaakikolle. Patongit leikataan tiskin reunalla ja ne täytetään käsin. Leivänmurusia on joka paikassa... Mutta eipä kannata vielä hätäillä! Kun tilaa gluteenittoman tuotteen, täytteet otetaan "iskemättömästä" puhtaasta laatikosta. Joku täyte oli sellainen, etteivät työtenkijät voineet taata, että se olisi täysin gluteenitonta marinadikastikkeen vuoksi. Mutta vaihtoehtoja löytyy!"

    Mutta pitää kyllä olla se oma patonki kainalossa ja tulee jo mieleen, että itse täyttämällä saa helpommin ja turvallisemmin homman hoidettua

  • milla 412 viestejä5.5.2009 15:01

    Ois kyllä aika iso mahdollisuus saada maha kipeeksi
    Taidan jättää minäkin väliin ja tehdä kotioloissa :P
    hinta kyllä kiinnostaisi tietää, paljonko ottavat pelkistä täytteistä

  • Mainos

  • keliaiti 36 viestejä9.5.2009 23:44

    Rovaniemen Subissa sanoivat heti etteivät voi taata tuotteiden gluteenittomuutta! -Murusia saattaa olla "sisuksissa" mukana. Tämän kommentin jälkeen minulla oli suu auki, koska olin yllättynyt, että joku ymmärtää myös murusten olevan haitaksi!

  • ashville 4 viestejä15.5.2009 19:52

    Tänään juuri kävin subwayssa ja pelkän salaatinhan sieltä jouduin tilaamaan, en edes ajatellu tuota murusten lentämistä, tais jäädä viimesek subway reissuks. :o(
    harmittaa kyllä älyttömästi kun juuri niiden tuotteet olivat suurinta herkkua ennen ruokavalion muutosta.
    Täytyy suosia piknikkiä vastaisuudessa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s