Tanska

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • mythique 5 viestejä25.10.2010 23:06

    Hei!

    Olen menossa Tanskaan 1.-12.11. väliseksi ajaksi ja koskapa maa on täysin uusi ja tuntematon niin kaipaisin mahdollisia vinkkejä ravintoloista, kaupoista yms. mitä vain mieleen tulee! Lukenut vain netistä että voi olla keliaakikolle hankala maa mut kaikestahan selvitään

    Kyseessä on kyllä työmatka, joten aika pitkälti ruokailut tulee hoidettua työpaikan puolesta. Mutta ei sitä koskaan tiedä, ihmiset siellä päässä vakuuttavat ymmärtäneensä mitä tarkoitan keliakialla mutta mutta...

    ja tarkemmin siis olen menossa Århusiin, muut paikat todennäköisesti jäänevät toiseen kertaan.

    Kiitos jo tuhannesti etukäteen, jos joku ehtii vastailemaan

  • Jezu  Ylläpitäjä29.10.2010 18:45

    mythique kirjoitti:
    Hei!

    Olen menossa Tanskaan 1.-12.11. väliseksi ajaksi ja koskapa maa on täysin uusi ja tuntematon niin kaipaisin mahdollisia vinkkejä ravintoloista, kaupoista yms. mitä vain mieleen tulee! Lukenut vain netistä että voi olla keliaakikolle hankala maa mut kaikestahan selvitään

    Kyseessä on kyllä työmatka, joten aika pitkälti ruokailut tulee hoidettua työpaikan puolesta. Mutta ei sitä koskaan tiedä, ihmiset siellä päässä vakuuttavat ymmärtäneensä mitä tarkoitan keliakialla mutta mutta...

    ja tarkemmin siis olen menossa Århusiin, muut paikat todennäköisesti jäänevät toiseen kertaan.

    Kiitos jo tuhannesti etukäteen, jos joku ehtii vastailemaan

    Itse en ole käynyt Tanskassa keliaakikkona, mutta jotain löytyi Glu.fi:stä. Kannattaa aina kokeilla Glu.fi:n hakua kun etsii vinkkejä.

    Tanska ja Legoland

    Tanskan keliakialiitto

    Mukavaa matkaa!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s