Tuotetoive omaan kauppaan

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä7.9.2010 00:22

    Avataanpa juuri alkaneen keliakiaviikon kunniaksi oma ketju, jossa kuka tahansa voi esittää omalle kaupalleen toiveita, mitä uutta juuri sen oman kaupan valikoimaan pitäisi saada. Kun eivät kuuntele asiakaspalautteita, ehkä lukevat sen täältä Googlatessaan oman kaupan tietoja

    Eli laita viestiisi kaupan nimi ja minkä tuotteen/tuotteita toivoisit kaupan valikoimaan. Avaan pelin tällä:

    Kauppa: S-Market Vaasanhalli
    Toivottu tuote: Moilas Pizza TexMex

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Tintti 48 viestejä7.9.2010 08:41

    Citymarket Klaukkala

    Gluteenittomat tortillat ja lakritsi

  • Mainos

  • Tallulah 476 viestejä7.9.2010 11:05

    S-market Sokos Lahti

    Gluteenittomia gnoccheja

  • Mamma 117 viestejä7.9.2010 12:50

    Citymarket Jumbo Vantaa

    Gluteenittomia tortilloja

  • Angervo 19 viestejä7.9.2010 12:56

    K-supermarket Oregano Kerava

    Moilasen pizzoja, myös tuo Texmex
    Gluteenitonta lakritsaa
    Gluteenittomia tortilloja
    Gluteenitonta murotaikinaa (olikohan se Moilasen)
    Pirkka riisisuklaapaloja

  • Iiki 23 viestejä8.9.2010 13:18

    Hei!

    Keliakiaviikon kunniaksi me täällä Turun seudulla teimme kauppojen vertailua. Oli mukava huomata, että käydessämme kaupoissa meidän toiveitamme ja ehdotuksiamme otettiin lähes poikkeuksetta ilomielin vastaan ja niitä oikein pyydettiin tulevaisuudessakin tuomaan rohkeasti esiin. Kierroksen tarkoituksena oli palkita tämän alueen kauppoja keliaakikkojen hyvästä palvelusta ja annoimme kahdelle kaupalle kunniakirjan. Jäsenillassamme tuli hirveän hyviä ideoita miten jatkossa toimimme. Valitsemme esim. joukostamme jokaiseen isompaan kauppaan yhdistyksestä ( ei tarvi olla hallituksen jäsen...) yhteyshenkilön, jonka kautta voi ehdotuksia jättää. Tulossa on myös keliaakikkojen illanvietto, johon kauppa pyytää tuote-esittelijöitä. Toisessa kaupassa järjestämme kauppakierroksen, jonne kauppias lupasi myös pyytää tuotenäytteitä tavarantoimittajilta. Kauppakierrokset ovat meillä olleet jo ennestään suosittuja.
    Ehdotankin, että sen sijaan että kirjaatte tänne tuotteita, menette rohkeasti puhumaan kauppaan ja esitätte toiveenne. Tai otatte yhteyttä oman alueenne k-yhdistykseen ja kysytte onko heillä yhteyshenkilö ko. kauppaan ja jätätte sitä kautta viestiä. Täällä on jo monessa kaupassa nimetty gluteenittomien tuotteiden vastuuhenkilö. Lisäksi kaikissa kaupoissa on palautelaatikko, sinne voi ehdotuksen laittaa.
    En usko, että googlaamalla tämä viestiketju löytää tiensä kauppiaille, minä en ainakaan onnistunut, kun pistin muutaman kaupan nimen hakuun.

    Hyvää keliakiaviikkoa!

  • Jontsa 67 viestejä9.9.2010 00:02

    Minä laitoin Hämeenlinnan Citymarketiin netin kautta pyynnön että josko ottaisivat valikoimiinsa Moilasen Margherita-pizzan. Sainkin pian vastauksen, että laittoivat tilaukseen, ja viimeistään ensi viikon alussa on pizza valikoimassa

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä26.9.2010 10:35

    Pari viikkoa sitten laitoin S-Marketin lootaan S-ryhmän palautelomakkeella toiveita valikoimiin ja rukasasin, että haluan vastauksen sähköpostilla. Eipä ole parissa viikossa mitään kuulunut ! Eikä hyllyissä näy mitään tuotteita, joita listaani laitoin.

    Täytyy varmaan uusia palaute tulikivenkatkuisin saatesanoin. Tai laittaa Hämeenmaan sivujen kautta menemään.

  • higga 209 viestejä26.9.2010 21:59

    Reetta kirjoitti:
    Pari viikkoa sitten laitoin S-Marketin lootaan S-ryhmän palautelomakkeella toiveita valikoimiin ja rukasasin, että haluan vastauksen sähköpostilla. Eipä ole parissa viikossa mitään kuulunut ! Eikä hyllyissä näy mitään tuotteita, joita listaani laitoin.

    Täytyy varmaan uusia palaute tulikivenkatkuisin saatesanoin. Tai laittaa Hämeenmaan sivujen kautta menemään.

    Mä olen ainakin 1.5 vuotta yrittänyt pyytää palautelapuilla, suullisesti ja s-kanavan kautta tuotteita meidän s-markettiin. MITÄÄN EI OLE TAPAHTUNUT. Ainoa vastaus tuli s-kanavan kautta, että Prismassa on laajat valikoimat, mene sinne. No eipä paljon lohduta kun prismaan on 40 km matkaa

    Mä en oo keksinyt millä ton s-ryhmän sais ymmärtämään nämä asiat!!!!

  • MrsBucket 92 viestejä26.9.2010 22:17

    Iiki kirjoitti:
    Ehdotankin, että sen sijaan että kirjaatte tänne tuotteita, menette rohkeasti puhumaan kauppaan ja esitätte toiveenne.

    Tuo saattaa onnistua isommilla paikkakunnilla, mutta n. 20000 asukkaan paikkakunnalla ei kyllä kauppiailta löydy palvelualttiutta tässä asiassa.

  • MrsBucket 92 viestejä26.9.2010 22:22

    Reetta kirjoitti:
    Pari viikkoa sitten laitoin S-Marketin lootaan S-ryhmän palautelomakkeella toiveita valikoimiin ja rukasasin, että haluan vastauksen sähköpostilla. Eipä ole parissa viikossa mitään kuulunut ! Eikä hyllyissä näy mitään tuotteita, joita listaani laitoin.

    Itse laitoin toivomuksen yhdestä tuotteesta sähköpostiviestinä joskus alkukeväästä meidän K-Citymarkettiin. Sainkin pian ystävällisen vastauksen tyyliin kuinka ylpeitä he ovatkaan voidessaan palvella juuri minua toiveideni toteuttamisessa ja sanoivat lähettävänsä viestin eteen päin ja uskoivat minun saavan pian vastauksen sieltä mihin ovat lähettäneet.
    Mitään vastausta, enempää kuin toivomaani tuotettakaan ei ole ilmaantunut.
    Eli kaikki toivomukset vain siirretään eteenpäin jonnekin suureen tuntemattomaan, hautautumaan sinne ikiajoiksi.

  • evita 62 viestejä27.9.2010 10:22

    Hämeenlinnan Citymarket toteutti toiveen ja Margherita pizza ilmestyi valikoimiin. Prisman valikoimiin ko. tuote ei kuulemma kuulu, vaikka myyvät muita Moilasen tuotteita.

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä27.9.2010 10:41

    Nuo kauppojen valikoimasysteemit on jotain korkeemman tason matematiikkaa. Meikäläisen maalaisjärki sanoisi, että jos kerran on Moilasen tuotteita valikoimassa, olisi ne sitten suunnilleen kaikki, mutta ei.

    S-Marketissakin on yhtä sorttia Moilasen pitsaa (aika mautonta ja kuivakasta lajia), mutta ei tuota Tex-Mexiä, mitä minä kaipaisin.

    Ihan turhaahan noitten kauppojen on pitää nettissivuillaan tai myymälässä palautelomakkeita, jos niihin ei kukaan vastaa eikä varmaan edes lue. Tai vastaus on joku läpä-läpä, että kiitos palautteestanne ja sitten jotain jonnin joutavaa jorinaa.

  • porajata 460 viestejä27.9.2010 12:13

    Joo kyllä ihmetyttää nuo Moilasen taidot ainakin tuon S-marketin pitsan ja riisipiirakoiden suhteen

    Molemmat yhtä sitkeitä ja kovia, luulis tuotekehityksen pystyvän huomattavasti parempaan lopputulokseen, eihän noita kohta kukaan osta...

  • Delitar 4 viestejä28.9.2010 00:09

    Kulkiessanne Tikkurilassa päin poiketkaapa uuteen tuoreita keliakiatuotteita myyvään putiikkiin. Valikoimissa on tällä hetkellä mm. gluteenitonta lakritsaa ja huomenna tiistaina tulee myyntiin tuoreita leivonnaisia mm. pizzaa. Valmistamme myös gluteenittomia voileipäkakkuja sekä täytekakkuja. Osoite on siis Unikkotie 5 a, Vehkapolun puolelta, Heseä vastapäätä, Luontoherkku Delitar. Tervetuloa klo 10.00-17.00

  • Iiki 23 viestejä2.10.2010 16:09

    MrsBucket kirjoitti:
    Iiki kirjoitti:
    Ehdotankin, että sen sijaan että kirjaatte tänne tuotteita, menette rohkeasti puhumaan kauppaan ja esitätte toiveenne.

    Tuo saattaa onnistua isommilla paikkakunnilla, mutta n. 20000 asukkaan paikkakunnalla ei kyllä kauppiailta löydy palvelualttiutta tässä asiassa.

    Ei palvelualttius ole paikkakunnan koosta kiinni. Sitäpaitsi 20 000 asukkaan paikkakunta ei ole pieni, useissa on jopa yksi tai useampi Supermarket!!! Esim. Forssassa on äärettömän hyvä gluteeniton valikoima Citymarketissa, siitä oli juttukin Keliakia-lehdessä juuri. Jos on tarve, he kyllä vaihtavat valikoimaa asiakkaan toiveiden mukaan. Mitä muuta tämä on kuin palvelualttiutta? Jopa omalla paikkakunnallani, jossa on nykyään asukkaita n. 6000 (6015 31.12.2009), gluteenittomia tuotteita on saatavilla K-Marketissa ja S-marketissa ja toivomuksia voi tehdä ja ne otetaan huomioon mahdollisuuksien mukaan. Ei voi olettaa, että kaikki toivomukset menevät läpi. Kannattaa miettiä miten toiveen esittää, silläkin on merkitys.

  • Reetta  719 viestejä2.10.2010 19:18

    Eilen kauppareissulla jätin S-Marketin lootaan uuden palautteen/toiveen, mitä valikoimaan toivoisin. Ja lisänä lähti tulikivenkatkuinen purnauspalaute, että palautteeseen ei ole vastattu, kun aikaa mennyt joki liki 3 viikkoa. Saas nähdä kuinka käy.

    Minunkin mielestä 20 000 asukasta tuo jo jonkinmoisen määrän keliaakikkoasiakkaita, joita voisi palvella. Tilaisivat edes kokeeksi, niin näkisivät menekin.

    Kateeellisena luin Keliakia-lehdestä, miten hyvä kauppa voi olla.

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä4.10.2010 20:49

    Tulikivenkatkuinen palaute ilmeisesti auttoi, koska oli tullut S-Marketista sähköpostia. Semperin Trio-leivät valikoimassa, Moilasen Tex-Mex-pitsa tulossa ja Vuohelalta selvittävät pikkutattarilimpun saantia (iso tattarilimppu on yhdelle ihmiselle aika iso syötävä).

  • Reetta  719 viestejä15.10.2010 06:55

    S-Market laittoi sähköpostia: ensi viikolla tulee kauppaan Vuohelan Pikkutattarilimppua, Aleksi-vuokaleipää (en edes pyytänyt sitä) ja pikkupitsoja. Täytyypä heti ensi keskiviikkona käydä kaupassa. Ja mainostaa tutuillekin.

  • LG1982  164 viestejä17.10.2010 13:26

    Itse olen joskus jättänyt tuotetoiveen S-marketin palautelaatikkoon. Tuote ilmestyi noin viikossa valikoimiin. Ainakin S-ketjulla tuotteen pitää olla heidän ketjunsa tilausvalikoimissa, muutoin aika epätodennäköistä, että tilaavat tuotetta yksittäiseen myymälään.

  • alina 2 viestejä21.10.2010 10:27

    Itse asioin lähes aina lähikaupassa, koska matka kotiovelta on noin 20 metriäPienehkössä K-Marketissa valikoima erikoistuotteiden suhteen nyt on mikä on. Gluteenittomana oli saatavana lähinnä joitain pakasteleipiä ja keksejä.

    Keliakian toteamisen jälkeen kuitenkin kysyin, josko ottaisivat puhdasta kauraa hyllyyn ja tulihan sitä. Ja pikkuhiljaa on hyllystä löytynyt myös pastat, murot, pullat ja pizzat. Tulee aina osteltua näitä sitten kaappiin vaikken käyttäisikään.

    Tästä toiminnasta tulee ainakin hyvä mieli jos ei muutaJa itse asun yli 100 000 asukkaan kaupungissa. Itse kaupanalalla työskennellessä ja kaupassa asioidessa on kuitenkin tullut selväksi, että kasvokkain annettu palaute jää mieleen. Kasvottomat sähköpostit ja palautelaput on helpompi sivuuttaa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s