Uuden Vuoden/2011 menu

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • porajata 460 viestejä29.12.2010 18:41

    Mitän laitettais ?

  • MariJo 77 viestejä29.12.2010 21:59

    Kiinalainen ystävämme valmistaa meille ruokaa. Yleensä noin puolet on keliaakikollekin sopivia. Osan ruuista hän valmistaa esim. osterikastikkeeseen, joka sisältää vehnää. Mutta siis herkkuja tiedossa, kun vuosi vaihtuu.

  • Mainos

  • ponipimu 239 viestejä29.12.2010 23:10

    härkää punaviinikastikkeessa, aurajuusto-valkosipuliperunat, uunijuureksia, vihersalaattia ja rosollia (nam!)

    jälkkäriksi valkosuklaa-nougatvaahtoa ja karpaloita.

    lapset saa vielä sipsejä ja limsaa, aikuiset juo lopun punaviiniä mitä kastikkeen teosta jää...

    sitten alkaakin kevennetty ruokavalio taas vuoden alusta sisältäen paljon keitoja ja salaatteja, uunijuureksia.

  • porajata 460 viestejä30.12.2010 20:12

    Katkarapu,lohi, lasangneen tuo nyt minulla päätyy

    Tietenkin paljon salaattia jms.

    Ja valkoviiniä juomapojaksi

    jälkiruuaksi suklaakakkua....kahvia konjakkia...jms.

  • jori-o 84 viestejä30.12.2010 22:08

    Mitahan Finnair mahtaa tarjota aattona. Poispain taalta Puertosta.

    jori-o

  • Ninni 114 viestejä31.12.2010 08:05

    Mulla on tänään leffailta poikani kanssa ja tarkoitus on tehdä pitsaa. Suosittelen kaikille siitä Keliakialiiton julkaisemasta keittokirjasta kasvispitsan pohjan reseptiä. Se on paras mun tähän mennessä maistamista gluteenittomista pohjista.
    Uuden vuoden päivänä herkutellaan sitten hirvipadalla ja lanttukuutioilla.

  • Mamma 117 viestejä31.12.2010 10:33

    Sisäfile pihvit, (Vantaan Jumbossa tarjouksessa suomalainen HK:n sisäfile 18,95 EUR kg) - itse tehtyä valkosipulimaustevoita sekä uunijuureksia: porkkanaa, punasipulia, perunaa.

    Jälkiruoaksi hedelmäsalaattia ja kuohuviiniä

  • Mainos

  • Kari 364 viestejä1.1.2011 21:50

    Popsittiin heti monesta purnukasta. Naapuri kutsuttiin iltapalalle, ja heillä oli omat eväät valmiina. 5 hlöä pöydän ääressä ja jokaiselle jotakin. Kuorittavat katkaravut ainakin tekivät kauppansa, samoin monenlaiset salaatit. Meni siinä viiniä ja lonkeroakin - kuka mitäkin. Ei jäänyt nälkä

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Ylläpitäjä4.1.2011 23:28

    jori-o kirjoitti:
    Mitahan Finnair mahtaa tarjota aattona. Poispain taalta Puertosta.

    jori-o

    No mitä ne tarjos?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • jori-o 84 viestejä5.1.2011 10:28

    Riisiä naudanlihaa ja papuja. Kyllähän sitä söi.

    jori-o

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s