Välilasku Venäjälle

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä9.1.2013 23:13

    Finnmatkojen kone teki pakkolaskun Venäjälle ja liki 300 matkustajaa jäi jumiin 15 tunniksi Samaraan. Monelle tuli nälkä ja matkustajille tarjottiin Aeroflotin lihamössöä, hirveä kalanpala, kuiva pulla, paketti keksejä sekä mehua. Monet eivät olleet tarjottuihin eväisiin tyytyväisiä.

    Mahtoikohan joukossa olla yhtään keliaakikkoa (tilastojen valossa vähintään 3-4 olisi pitänyt olla) ja saatiinko heille mitään ruokaa? Oliko joku Glu.fi:n käyttäjä paikalla?

    Miten itse suhtautuisit tuollaiseen tilanteeseen? Millaisia korvauksia vaatisit?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Tallulah 476 viestejä10.1.2013 12:10

    Itse vaatisin vahingonkorvausta henkisistä kärsimyksistä jos olisi pitänyt sen idioottilauman kanssa olla samalla matkalla. Ei hyvää päivää mitä valitusta ja RAIVOAMISTA kun ei lihaperunamössö kelvannut. Sehän on niin outoa että suomalainen syö lihaa ja perunaa. Vaikka olisi ollut minkälaiset gourmet-sapuskat niin tuo porukka olisi silti vinkunut ja valittanut ja ties mitä. Pelkät otsikot on jo ollut mulle liikaa ja haastattelut uutisissa, juttuja en ole paskalehdistä uskaltanut edes lukea.

    Siis ihan oikeasti; miten ihmeessä joku kuvittelee että jokaisella maailman kentällä on kermaperseitä varten kunnon ateriat odottamassa ja hotellihuoneet (viiden tähden tietysti), ihan vaan siltä varalta että jonkun koneen on pakko laskeutua sinne? Maalaisjärki on todellakin katoava luonnonvara.

  • Marianne82 27 viestejä10.1.2013 12:13

    Minä luultavasti olisin onnellinen, että jäin henkiin...
    Varmasti tosi kurja olla nälissään tuollaisessa tilanteessa, mutta kukaan ei tainnut kuitenkaan kuolla, vaikka tarjottava ruoka ei kovin kummoista ollutkaan. Eikä tuo tilannekaan onneksi ihan jokapäiväinen ole. Jotenkin haluaisin uskoa, että matkanjärjestäjät kyllä tekevät parhaansa?

    Olen itse tässä viimeisen vuoden aikana nähnyt nälkää ihan täällä kotimaassa mm. muutamassa palaverissä, joiden tarjoiluissa ei ole mitenkään huomioitu ruokavaliotani,vaikka se on tiedossa. Viimeksi pari viikkoa sitten, kun muut söivät pastaa, minä nakersin salaatinlehtiä - tämän vuoksi pidän aina mukanani jotain syötäväksi kelpaavaa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s