Jezu Ylläpitäjä – 7.5.2009 19:24
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Reetta 719 viestejä – 7.5.2009 20:47
Viikko sitten työmaalla työkaveri vuorotteluvapaalle jäämisen kunniaksi oli tuonut Viennettaa. Epäilin, etten voi ottaa. Yhdessä sitten tutkittiin tuota tihrukirjaimin (miksi kaikki präntti on muuten nykyään niin hiton pientä) präntättyä tuoteselostetta eikä läydetty mitään viljaan viittavaa. Niinpä sitten uskalsin ottaa.
Ei muuten ole kauheen häävit nuo Viennetta-sivut netissä, kun ei ole minkään valtakunnan ainesosaluetteloa. Mieluummin kattoisin netistä, kuin kaupan pakastekaapilla tihruten.
helsbe 27 viestejä – 7.5.2009 21:14
Joskus oli sellaista mansikka viennettaa, jossa oli jotain keksiä. Luonnollisesti se ei ollut gluteenitonta, mutta enää sitä ei taida olla. Muut viennetat mielestäni käy, ainakin minä niitä olen syönyt.
anniina 14 viestejä – 8.5.2009 09:13
Kyllä miekin olen hyvällä omallatunnolla syönyt, paitsi niitä keksi-juttuja. Kun vaan jaksaa ne tuoteselosteet lukea tarkkaan.
milla 412 viestejä – 8.5.2009 16:05
Ihanaa että DAim - kakku on gluteeniton
Se on niin hyvä kahvipöydän herkku !
LG1982 165 viestejä – 14.11.2011 20:29
Uudessa Red Berries - maussa on vehnäjauhoja ja mahdollisesti myös uudessa suklaamaussa. Niitä perinteisemmissä paketeissa olevia olen syönyt erityisesti nyt, kun ne lähi-Cittarissa marraskuun tarjouksessa (1 euro/ pkt).
evita 62 viestejä – 19.11.2011 19:23
Viennetta Choko Nut sisältää myös mm. vehnää ja kauraa.
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.