Bluemama 14 viestejä – 14.8.2012 17:30
Olen jo pariin otteeseen ostanut Vuohelan kauraporkkanasämpylöitä ja nyt viimeksi kaurapinjansiemenleivän, jotka ovat jo ostettaesa sisältä ihan tahmeaa mössöä, eli aivan kuin raakaa...
Vuosi sitten sain ruokamyrkytyksen tai vastaavan (oksennus-vesiripuli-lämmön nousu) kun söin tällaista sämpylää. Lisäksi sämpylässä on lievä käyneen haju.
Laitoin reklamaatiota vuosi sitten Vuohelalle ja sain vastaukseksi, että leipä "häätyy" helposti huonelämpötilassa...
Mutta tämä ei mielestäni riitä syyksi, että jo kaupasta ostettaessa leipä käyttäytyy näin!
Eipä muuta, kuin jälleen kerran reklamaatiota ja kyselyä Vuohelalle, että missä ****** on vika!
Muiden valmistajien tuoreleivissä ei tällaista virhettä ole ollut... pitää pyytää lähikauppaa tilaamaan muiden valmistajien leipiä vissiinki...
onko muilla vastaavaa kokemusta?
JamiP 3 viestejä – 14.8.2012 17:38
Kauhistus! Itse ostan myös usein Vuohelan kauraporkkanasämpylöitä ja sitä kaurapinjaleipää eikä koskaan ole ollut ongelmia. Mutta jonkun toisen leipomon kanssa kyllä. Harmiksi en muista mikä sen leipomon nimi on, mutta jotain tavallisia pikkusämpylöitä ostin noin vuosi sitten ja ne olivat raakoja sisältä. Täynnä liisterimäistä mössöä. Oli pakko heittää pois.
Vinkkinä, että jos törmäätte Pirjon leipomon gluteenittomiin tuotteisiin, suosittelen lämpimästi.
Katjahei 34 viestejä – 16.8.2012 21:30
Itsekin oon syönyt Vuohelnan kauraporkkanasämpylöitä -ilman ongelmia! Ne ovat olleet just sopivan pehmeitä sisältäkira 1 viesti – 19.8.2012 20:09
17.8.2012 ostin juustotattissämpylöitä ja kun tytär kävi syömään niitä, niin havaitsimme samanlaisen ilmiön; sisältö "raakaa" ja haisivat pahalle, avasimme muutaman sämpylän, jonka jälkeen koko pussi lähti roskikseen. Aikasemmin ei meille ole käynyt tällaista, en laittanut palautetta, kun ajattelin, että jos on kertaluontoista, harmitti tietysti, kun sämpylät menivät suoraan roskikseen.
Jezu Ylläpitäjä – 19.8.2012 23:06
kira kirjoitti:
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Ninsku 30 viestejä – 22.8.2012 12:34
kira kirjoitti:
Bluemama 14 viestejä – 22.8.2012 12:48
Kyllä reklamaatio kannattaa. Paitsi nyt en ole saanut mitään vastaustaviimeisimpään viestiin. Sen todella haluaisin, sillä kysyin siinä, kuinka näitä leipiä tulisi säilyttää oikein, jotta tuollaisilta ikäviltä asioilta vältyttäisiin. Ei ole ollenkaan hyvää mainosta ko. firmalle tällainen toiminta ja tuollaiset leivät.
Kauppoihin myös olisi hyvä saada tiedot oikeanlaisesta säilytyksestä.
ponipimu 239 viestejä – 22.8.2012 13:15
minä reklamoin hyvin usein, meillä ei mitään heitetä roskiin "valittamatta".
asiallisti kun reklamoi, valmistaja yleensä lähettää jotain hyvitystä, ja toisinaan aika ruhtinaallisestikkin.
viimeksi lähti palautetta mummon ranskalaisista, siellä seassa oli joku muovinpalanen, ja alkoi uuni käryämään melkoisesti... tuli aikas hyvät hyvitykset.
Bluemama 14 viestejä – 5.9.2012 12:26
Kauan se kesti, mutta Vuohela vastasi. Ja paketissa tuli kolme pussia minitattarileipiä, pari Farinan jauhoseosta ja pussi suklaacookieseja.
Mutta eivät vastanneet kysymykseen leipien oikeaoppisesta säilytyksestä. Kysyin sitä kahdesti...tietänkeekö asiakaspalvelu itsekään...
gimme 11 viestejä – 17.2.2013 13:10
Vastaus viime kesänä Vuohelan leipomoon lähettämääni palautteeseen:
"Uskoisin, että kyseessä on ns. häältyminen, joka on usein ongelma juuri vaaleiden leipien kohdalla näin kesäisin. Olosuhteiden (lämpö+kosteus) muuttuessa otollisiksi pussin sekä leivän sisällä, mikrobit alkavat toimia. Leivän sisus muuttuu taikinamaiseksi ja usein hajukin on epämiellyttävä.
Yritämme ratkaista tätä ongelmaa toistaiseksi ilman lisäaineita."
Sain tuolloin Vuohelan leipomolta tuotepaketin kotiin postissa, mikä oli mielestäni ihan hyvä korvaus.
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.