Vuohelan tuotteiden hinta

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä17.2.2009 23:26

    Sattui olemaan Vuohelan tuotteita myynnissä viimeisenä käyttöpäivänä -50% ja päätin kokeilla niitä.

    Mielestäni Vuohelan tuotteiden normihinnat ovat ihan käsittämättömiä - mikä niissä maksaa? Okei, ovat hyviä, mutta eikö niitä kuitenkin teollisesti valmisteta massatuotantona? Ovatko gluteenittomat raaka-aineet muka noin paljon kalliimpia?

    Tämmöinen avautuminen taas tällä kertaa

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jontsa 67 viestejä17.2.2009 23:57

    Samaa olen ihmetellyt. Lihapasteijatkin maksaa yli 7 euroa... Ostin kanssa niitä nyt kun oli -30%, normihinnoilla ei kestä lompsa

  • Mainos

  • Suviih  629 viestejä18.2.2009 14:08

    Ovat kyllä ihan ryöstöhintaisia. Monta kertaa on tehnyt mieli ostaa jotain tuorettakin, mutta useimmiten on jäänyt hyllyyn kun olen miettinyt miten paljon halvemmalla saan tehtyä itse vastaavan tuotteen.

    Viime kesänä ostin pullia -50%, oli myyntiaika menossa umpeen, olivat kyllä aivan ihanan makuisia ja pehmeitä. Tuotteet ovat kyllä hyviä, mutta haluaisin tietää pitääkö leipomo itse hintaa noin korkeana, vai vetävätkö kaupat välistä enemmän kun tavallisissa tuotteissa.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Suviih  629 viestejä24.1.2010 21:53

    Oli paikalliseen Citymarkettiin tullut myyntiin Vuohelan Runebergintorttuja, 2 torttua maksoi yli 5e! Vieressä oli myös laskiaispullia, mutta unohdin katsoa niiden hinnan (pullat olivat muuten ilmeisesti kuljetuksessa menneet tuusan nuuskaksi mutta kauppa oli silti laittanut ne myyntiin).

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Suviih  629 viestejä15.10.2010 22:29

    Näin tässä vähän aikaa sitten ehkä karmeimmin hinnoitellut Vuohelan tuotteet ikinä. Kaksi omenaviineriä (yksi viineri kooltaan noin 2*tulitikkuaski) ja hinta Citymarketissa 7e! Ei kyllä tullut mieleenkään ostaa. Onkohan noin korkeasti hinnoitelluilla tuotteilla oikeasti menekkiä?

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • MrsBucket 92 viestejä16.10.2010 09:54

    Samaa mieltä kaikkien kanssa Vuohelan hinnoista. Katsoin kerran S-marketissa jonkun kuivakakun hintaa joka oli yli 7 euroo. Se oli mulle kyllä ihan liikaa, enkä olisi missään tapauksessa laittanut tuota rahasummaa kyseiseen tuotteeseen, olipa kuinka hyvää tahansa. Leivon mieluummin itse ja säästän rahaa.

  • jori-o 84 viestejä16.10.2010 14:04

    Kaikki gluteenittomat tuotteet ovat kalliita. Olen lopettanut "melkein" Vuohelan tuotteiden hankkimisen. Iso limppu on mennyt aivan mahdottoman näköiseksi teolliseksi leipomukseksi. Ostan Suloisten ja Elinan kotileipomon tuotteita nykyisin. Tais mennä hieman OT mutta menköön.

    jori

  • Mainos

  • Nuutti 56 viestejä16.10.2010 16:00

    Vuohelan karjalanpiirakat ja pasteijat on älyttömän hyviä, mutta mäkin aina käyn kyyläämässä näitä -30% ja -50& alennuksia; muuten jätän hyllyyn. Jossain vaiheessa ostin Vuohelan ohut hapanleipä, tai mikä olikaan, maksoi 4,5e, ei mikään alyttömän kamala hinta mielestäni. Toissapäivänä ostin Keliapuodista viisi lihapiirakkaa, maksoi 18e ja risat. Ihan järkyttävää! Onneksi pystyy pakastamaan niitä ja syömään säästellen..

    Tosin tuntuu kurjalta, kun haluaisi ostaa tuoretuotteita ja samalla tukea näitä leipomoja sitä kautta että jatkossakin tuotteita on myynnissä, mutta hinnat on hirveitä.

  • Delitar 4 viestejä17.10.2010 14:43

    Hienoa, kun tulee keskustelua gluteenittomien tuotteiden hinnoista. Jälleenmyyjänä ihmettelen myös tuotteiden korkeaa ostohintaa. Muistakaa, että mikään liiketoiminta ei toimi kannattamattomana kauaa. Jokaisen väliportaan on laitettava oma katteensa hintaan, enkä usko, että tällä kaupalla kukaan rikastuu. Kannattaa ottaa aina yhteys tuotteen myyjään ja kertoa ongelmasta. Tervetuloa ostoksille Tikkurilaan!

  • Reetta  719 viestejä19.10.2010 09:25

    Pienemmällä paikkakunnalla tuo Vuohela tuppaa olemaan ainoa, joka tarjoaa tuoretta leipää. Mielellään ostaisi jotain Suloisten leipää, jos olisi tarjolla.

  • Pulla 267 viestejä19.10.2010 14:01

    Vuohelan tuotteet olisivatkin hyviä, esim. ne riisipiirakat ihan toista kuin Suloisilla, mutta täällä pienellä paikkakunnalla on vain jokunen Moilasen pakasteleipäpaketti ja Semperin näkkileipää + Moilasen pakastepiirakoita, jotka ovat aika irvikuvia.

  • Reetta  719 viestejä21.10.2010 06:58

    S-Marketiin oli nyt tullut Pikkutattaria, Aleksia ja pikkupitsoja. Pitsojen hinta on todella sikakallis. 150 gramman pitsa yli 4 euroa (kilohinta yli 27 euroa). Kauppaan jäi. Aleksi tarttui matkaan, vaikka slläkin hintaa ihan kiitettävästi. 21 euron Kelan raha hupenee kyllä hetkessä.

    Päivän lehti kertoo, että Vuohela on valittu seutukunnan Vuoden aikuiskoulutusmyönteiseksi työnantajaksi.

  • Mainos

  • tuuliviiri 13 viestejä23.10.2010 13:47

    Joskus raaskin ostaa näitä normaalihinnoilla. Usein on Prismassa kuitenkin -30% alennus vanhenevilla paketeilla. Tällöin olen monesti ostanut ja laittanut suoraan pakkaseen. Hyviä nämä ovat lähes kaikki Vuohelan tuotteet, mutta kalliita kylläkin. Hartolassa on muuten Vuohelan tehtaanmyymälä, siellä olen joskus poikennut ja hinnat on kyllä olleet halvemmat kuin kaupassa.

  • Isabella 42 viestejä24.10.2010 14:10

    Keliaakikon ruokalasku on muutenkin niin suuri kuukausitasolla, ettei tule enää mieleenkään ostaa Vuohelan tuotteita. Joku tässä yhtälössä mättää - keliaakikko ei voi käyttää normaalihintaisia jauhoja ym. tuotteita, keliaakikon tuotteissa ei juurikaan ole alennuksia (paitsi vanhentuneissa), eli lähtökohtaisestikin ruokavaliomme tulee kalliimmaksi kuin normi-ihmisten. Mutta silti vielä nämä gluteenittomat leivätkin ym. on hinnoiteltu pilviin. Ei ole reilua, ei, että ruoka maksaa toisille näin paljon enemmän kuin toisille. Moilasen tuotteet on halvimpia vaikkakin nekin kalliita. Stokkalla maksavat tietenkin älyttömän paljon enemmän nekin kuin Prismassa. K-kaupassakin taitaa olla hieman korkeampi hinta. Prisma kai edullisin kaupparyhmistä.

  • Tiina 4 viestejä26.10.2010 08:38

    Vuohelan tuotteet ovat osittain sen takia niin kalliita, että ne toimitetaan tuoreina ympäri Suomea, joten kuljetuskustannusten osuus on korkea. Ajatelkaa esim. muutama leipä joka kauppaan suoraan toimitettuna, ei keskusvarastokuljetusten yhteydessä!

    Tosin se on kauhean harmi, että varsinkin lapsiperheillä, joissa leipää kuluu paljon, ei ole mitään mahdollisuutta ostaa Vuohelan normaalihintaisia. Toisaalta hyvä, että meille kelpaavat sitten alennetut, mutta edelleen kunnolliset tuotteet.

    Yksi eläkeläisrouvatuttavani ihmetteli, miten me voimme syödä Moilasen tuotteita "kun eihän niitä kukaan syö". Vastasin hänelle, ettei meillä kerta kaikkiaan ole varaa syödä Vuohelaa päivästä toiseen. Hänellä itsellään kun kuluu 1-2 viipaletta leipää päivässä.

    Hyvä että meille on monipuolista ja monenhintaista tarjontaa, eikö totta!

  • HooVee 2 viestejä26.10.2010 14:49

    Tänne kanta-hämeeseenkin on ruvennut tulemaan kaksi kertaa viikossa tuoreet guluteenittomat leivät, mutta vuohelan karjalan piirakoita ei vaan näy S-marketissa eikä K-kaupassa olis ne vähän pehmeempiä syötäviä kun Moilasen pakaste piirakat vaikka muistais ne sulattaakin.

  • Pulla 267 viestejä28.10.2010 13:40

    En valittaisi vaikka joutuisin normaalihinnalla ostamaan, jos yleensä saisin valmiita gluteenittomia (minulla luontaisesti gluteenittomia) tuotteita lähikaupasta. Ikinä en ole muuallakaan nähnyt tarjoustuotteita.

  • Mainos

  • Tallulah 476 viestejä15.4.2011 11:55

    Eilen oli S-marketissa Vuohelan Ässä-keksejä tarjouksessa, jokunen pussi oli -50%. Päiväys on kuitenkin heinäkuulle joten ei siitäkään ollut kyse, eikä ollut keksit murusinakaan. Nuo ässät oli nimittäin lapsena mun lempikeksejä, eikä niitä ole saanut ennen gluteenittomina keneltäkään aikaisemmin. Normihinnalla en raaski ostaa mutta puoleen hintaan kyllä kelpaa! Tänään siis herkutellaan

  • LG1982  164 viestejä16.4.2011 12:58

    Nämä oli ennen usein - 30/50 %, kun päiväys oli menossa. Ainakin Helsingin keskustassa leipien osalta vanhenevia tuotteita ei kuitenkaan enää myydä tarjouksella, jotain liha- ja kuivatuotteita joskus sekä Vuohelan leivonnaisia.

    Kaikki gluteenittomat tuoretuotteet ovat kalliita, Suloisten ja Elinan kotileipomon tuotteet ovat lähes samoissa hinnoissa kuin Vuohelan tuotteet, Ullan/ Pirjon Pakarin vähän halvempia, mutta pk-seudulla saatavuus olematonta.

  • ponipimu 239 viestejä16.4.2011 21:01

    mä en osta ikinä tuoreleipää, ja jos ostan niin aina pakasteena tai vakuumissa.

    meidän prismassa on pirjon ja vuohelan leipää, mutta ne hinnat on niin sikakalliita että sillä rahalla on muutakin käyttöä, eikä sitä paitsi leivän leipominen mitään tähtitiedettä ole.

    eli meillä leivotaan itse leivät, samoin kaikki muu pulla ja piirakka.

    kaksi keliaakikoa perheessä joten halvemmaksi tulee itse tehden.
    ja satakertaa terveellisemmäksikin kuin ostaa E-sitä ja E-tätä kaupasta.

  • porajata 460 viestejä16.8.2011 10:22

    Onkos Vuohelan hinnat kohdallaan Hartolan leipomon myymälässä ?
    Tarkoitus olis loppuviikosta siitä ohi ajaessa kassillinen ostaa.

  • porajata 460 viestejä16.8.2011 11:33

    porajata kirjoitti:
    Onkos Vuohelan hinnat kohdallaan Hartolan leipomon myymälässä ?
    Tarkoitus olis loppuviikosta siitä ohi ajaessa kassillinen ostaa.

    Tuossa vielä Vuohelan kotisivu
    http://www.vuohelanherkku.fi/

  • Mainos

  • porajata 460 viestejä19.8.2011 09:38

    porajata kirjoitti:
    porajata kirjoitti:
    Onkos Vuohelan hinnat kohdallaan Hartolan leipomon myymälässä ?
    Tarkoitus olis loppuviikosta siitä ohi ajaessa kassillinen ostaa.

    Tuossa vielä Vuohelan kotisivu
    http://www.vuohelanherkku.fi/

    Nyt on Hartolan Vuohelan Herkkukaupassakin käyty
    Eipä hinnat olleet juurikaan edullisemmat kuin kaupoissa, mutta siinä tarjoustiskillä oli edellisen päivän tuotteita vähän halvemmalla ja olivat mielestäni tuoreempia kuin noissa kaupoissa.
    Kassillisen ostin, n. 60 e ja pakkaseen laitoin kotona.
    Muuten pitsan jo söin ja sen pohja oli kyllä mulle mieleinen, paljon parempi kuin kotipitsan ja moilasen.

  • Kermapulla 12 viestejä19.8.2011 15:25

    Juu ovat "tuoreempia" kuin kaupassa. Käsittääkseni lähes kaikki glut."tuore"leipomot leipovat päiväaikaan elikä tuotteet jotka leivotaan tänään ovat huomenna kaupassa. Ei niinkuin tavis leipä eli yöllä leivotaan niin samana aamuna on kaupassa.

  • porajata 460 viestejä19.7.2012 19:08

    Huomenna taas Vuohelan ohi, kai pitää poiketa....

<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,014s