abc-seisovapöytä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • honda 89 viestejä14.11.2013 08:41

    olen käynnyt syömässä abc-huolto asemalla seisovassa pöydässä,koska siellä lukee gluteeniton ruoka valikoima.mutta epäilen niiden ruokien gluteettumuutta koska vatsa jonkin verran sekaisin ruokailujen jälkeen.on muilla vastaavia kokomuksia abc-asemalla syödystä seisovasta pöydästä..

  • Lianna 55 viestejä14.11.2013 13:52

    luultavasti niissä kaikissa ruuissa, joita gluteenittomiksi nimitetään on vähän gluteenia, varsinkin jos kyse on pikaruokalasta, esim. etikkaa (poltetaan ohraa, gluteenin rippeet jää jäljelle, ketsupissa, majoneesissa,valmiskastikkeissa jne.), glukoosia (kinkuissa yms. jäätelössä, makkaroissa jne.)! Minä ainakin tulen näistä kipeiksi!

  • Mainos

  • inke 5 viestejä14.11.2013 15:58

    Kesäisin mökkimatkoilla syön myös usein abc:n seisovasta pöydästä. Jos ruuat on olleet jo kauan esillä ja ruokailijoita paljon, jätän väliin. Leivän murusia voi olla jo ruuissa tai sitten on otettu esim. makaronisalaattia ja muuta salaattia samalla ottimella.
    Silloin, kun kyseinen lounaspöytä on suht. tuore, olen syönyt, enkä ole saanut oireita.
    Olen tilannut myös g-ttomia annoksia (en ns. pikaruokaa)yleensä salaatteja ja ne ovat olleet ok.

  • motusalem 85 viestejä17.11.2013 22:51

    Abc- huoltamoiden seisova pöytä on lähes ihmisravinnoksi kelpaamatonta. Kukaan ei selviä siitä ilman vatsakipuja. Gluteeni lienee ongelmista pienin (paitsi tietysti meille). Olen tehnyt periaatepäätöksen, että varmaa nälkäkuolemaa pienemmästä syystä en koskaan syö Abc-tunkioissa. Tuo laitos on pilannut kokonaisen sukupolven nuoria urheilijoita, joilla on seuransa kautta sopimus pelimatkojensa aikana ruokailla noissa ruokahelveteissä. Nuff said.

  • Jezu  Ylläpitäjä18.11.2013 01:18

    motusalem kirjoitti:
    Abc- huoltamoiden seisova pöytä on lähes ihmisravinnoksi kelpaamatonta. Kukaan ei selviä siitä ilman vatsakipuja. Gluteeni lienee ongelmista pienin (paitsi tietysti meille). Olen tehnyt periaatepäätöksen, että varmaa nälkäkuolemaa pienemmästä syystä en koskaan syö Abc-tunkioissa. Tuo laitos on pilannut kokonaisen sukupolven nuoria urheilijoita, joilla on seuransa kautta sopimus pelimatkojensa aikana ruokailla noissa ruokahelveteissä. Nuff said.

    Itse en ole koskaan syönyt ABC:n buffasta, menusta tilannut joskus jotain. Olisi kiinnostavaa tietää mikä tekee ABC:n seisovan pöydän tarjonnasta "ihmisravinnoksi kelpaamatonta?" Sisäpiiritietoa?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • porajata 460 viestejä18.11.2013 11:41

    Tuleehan noissa syötyä muutaman kerran vuodessa, ainoa ongelma on ,että tulee syötyä aina aivan liikaa...

  • Tallulah 476 viestejä18.11.2013 12:45

    Itse olen syönyt monestikin abc:n seisovasta pöydästä ja usein syödään porukalla. Kukaan ei ole saanut mitään vatsakipuja kertaakaan, joten motusalem on väärässä. Suht hyvää perusruokaa niissä on usein, salaattipöytä on monesti tosi hyvä ja ruokaisa!

    Ja Lianna, oikeasti, lopeta jo... glukoosi on edelleen. rypälesokeria vaikka sinä sitä kieltäydyt uskomasta.

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä18.11.2013 19:27

    Minä olen myös syönyt monen ABC:n seisovasta pöydästä enkä ole koskaan saanut mitään oireita. Ja jatkossakin aion syödä, kun reissun pysäys ABC:lle osuu.

    Joo, joillekin jää tuo levy päälle glukoosista ja etikan polttamisesta... Tosi ikävää tuo Liannan jatkuva jankkaus.

  • Rupert 74 viestejä18.11.2013 19:34

    Ensimmäinen gluteeniton näkkäri tuli aikoinaan syötyä nimenomaan ABC:n buffetissa. Ihan ok perussafkaahan noissa buffeteissa on, ehkä taso on hieman laskenut vuosien saatossa, mutta ei todellakaan vältettävälle tasolle. Eikäpä matkalla aina juuri muita vaihtoehtoja olekaan. Joku epämääräinen kahvila tai burgerpaikka ei sen laadukkaampaa ruokaa kuitenkaan tarjoa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s