Pärnu, kylpylä!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • taigis 101 viestejä1.2.2011 11:49

    Tuli eilen varattua kylpyläloma, onko kenelläkään kokemuksia miten siellä pärjää gluteenittomana. Puolihoitopaketti, laitoin kyllä ennakkotiedon asiasta varaukseen.
    Pärnu ja paikka siellä Viiking!

    Kokemuksia?

  • Kari 364 viestejä1.2.2011 23:50

    Hyvin pärjää. Ota viron-kielinen printti näytettäväksi tarjoilijalle, että jauhot on nou-nou. Mulla on ainakin asia mennyt hyvin perille. Hyvää reteä toivotellen

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Kari 364 viestejä2.2.2011 00:01

    Siis, tuo edellinen viestini tarkoitti, että Hyvää retkeä toivotellen, ei reteä sori

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • HELLboun 11 viestejä2.2.2011 17:45

    Tuli oltua tuolla kyseisessä hotellissa 2.5v sitten viikon verran ja siihen kuului paketti hintaan aamupala,lounas,illallinen. Varatessa oli ilmoitettu gluteeniton ruokavalio ja homma ei kyllä kauheen hyvin toiminut...

    Kyllä sieltä aina ruokaa sai ja nälkäkin jopa lähti. Useasti kävi sama ruoka kuin kaikille mutta gluteenittomuudesta piti kyllä ihan itse kysellä, seisova pöytä niin välillä sitä kokkia haettiin pitkiäkin aikoja. No kaiken kaikkiaan kyllä sen hotellin ruokailun ottaisin toisenkin kerran. Tiedä sitten onko asiat muuttuneet...

    Silloin ainakin kun käytiin monesti ulkona iltaisin syömässä niin ei oikeastaan missään kukaan ymmärtänyt gluteenitonta/ mitään siihen liittyvää. Tulostelinkin sitten hotellin aulan tietokoneelta keliakialiiton sivuilta lapun missä lukee viroksi kaikki. Sen jälkeen ulkonakin sai kyllä hyvin syötyä Käykää sitten kun menette sielä uimarannan vieressä olevassa ravintolassa saa hyviä pihvejä

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,014s