Querfood ostoksia

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Siukku13 60 viestejä16.5.2009 21:49

    Minä meinasin ihan hukkua tuon verkkokaupan valikoimiin. Tiesin kyllä että Saksassa on näissäkin hurjasti paremmat valikoimat, mutta hieman tuo yllätti kuitenkin. Onkos joku kokeillut heidän verkkokauppaansa? Jonkin verran vissiin kannattaa tuotteita kumminkin tilata että kannattaa. Postikuluja kun tulee kumminkin jonkin verran.
    Olisiko kukaan pääkaupunkiseudulta kiinnostunut yhteistilauksesta?

  • KattiMatikka 271 viestejä24.5.2009 20:52

    Itse olen tilannut ja homma toimi hyvin ja todellakin ihania tuotteita ja PALJON. Myslit, croissantit, jauhot, välipalapatukat yms.yms.

    Paypalilla maksetaan.

    Tilasin kaverin kanssa kimpassa ja kun tilasi yli 100e arvosta niin säästyi postimaksuilta. ja äkkiä sitä tilattavaa sen verran kahdelta ihmiseltä tuli

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s