Rosso

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • happy_feather 3 viestejä8.7.2010 20:12

    Itse olen kyllä uskaltautunut syömään ihan normaalista raastepöydästä ja gluteenitonta leipääkin on tarjottu. Mutta kai se riippuu myös vähän raasteiden ja leivän sijoittelusta. Minulle ei ole mitään oireita tullut. Kerran kyllä tultiin ilmoittamaan, että pitsani meni piloille (altistui siis arvatenkin vehnäjauholle) ja sain sitten odotella vielä tunnin ruokaa... D:

    Alennusta tosin sain onneksi laskuun.

  • Liisa 26 viestejä30.3.2010 10:47

    Keittiöstä saa kyllä "puhtaan" salaatin; joskus jopa ihan pyytämättä!

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä30.3.2010 00:30

    Aina olen saanut Rossosta gluteenitonta ilman oireita.

    Harmi, että ainakaan Helsingissä ja Vantaalla en ole enää nähnyt salaattipöydän yhteydessä G-merkintöjä salaattikastikkeissa. Ennen merkinnät oli hyvin esillä. Mites muualla?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kiipuli 90 viestejä29.3.2010 22:17

    mä olen syönyt usein, ja ihan luotettavalta on tuntunut. Oireitahan mä en saa mistään, joten varma ei voi olla muustakuin omista keitoksista.

  • Pilvinen 12 viestejä29.3.2010 21:56

    Minä vastaan nyt tähän kuitenkin kun on ihan tuoretta kokemusta. Olen kerran käynyt syömässä gluteenitonta Rossossa ja oireita tuli johtuen omasta tyhmyydestäni. Söin raastepöydästä raastetta. Olisi pitänyt tajuta että kun ihmiset siinä ottavat itse salaattia ja patonkia niin niitä patongin palasia lentelee pitkin poikin. Uskon että annokseni oli gluteeniton koska otin heti yhteyttä ravintolaan ja muistivat hyvin käyntini.

  • Tallulah 476 viestejä29.3.2010 21:01

    Rossosta on jo ties kuinka monta keskustelua täällä, löydät ne haulla.

  • anla 1 viesti29.3.2010 20:41

    mitä olette tykänneet, tekeekö gluteenitonta ruokaa. Onko tullut joskun erehdyksiä että oisitte saaneet väärän ruuan?

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s