Festarieväät

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • carietta 72 messages03/30/2009 4:35 PM

Mitenkäs olette huolehtineet ruokailun festareilla? Itselläni olisi luultavasti ensimmäinen 3 päivän festarireissu keliakian kanssa tiedossa ja mietin jo eväitä Uskallatteko ostaa ruokakojuista vai otatteko suosiolla oman kylmälaukun?

• Suviih  629 messages03/30/2009 5:03 PM

Pyttipannua ja makkaroita olen erilaisissa tapahtumissa kojuista ostanut, toki varmistanut että on gluteenitonta ja vielä katsonut ettei mitään lihapullia tms. tavallista pyöritellä samassa pannussa. Oireita ei ole tullut ainakaan vielä.

Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

• Jezu  Admin04/07/2009 1:14 AM

Suviih kirjoitti:
    Pyttipannua ja makkaroita olen erilaisissa tapahtumissa kojuista ostanut, toki varmistanut että on gluteenitonta ja vielä katsonut ettei mitään lihapullia tms. tavallista pyöritellä samassa pannussa. Oireita ei ole tullut ainakaan vielä.

Ovatko osanneet ihan asiantuntevasti vastata?

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• glenni 58 messages04/07/2009 9:56 AM

Jezu kirjoitti:
    Suviih kirjoitti:

Ovatko osanneet ihan asiantuntevasti vastata?

Kyllä minä ainakin olen saanut asiallisia vastauksia. Tarkemmin ajateltuna itämaista taustaa omaavat ihmiset, eivät ole yhtä hyvin asiaa ymmärtäneet/osanneet selittää.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2025 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,035s