Hartwall areena helsinki ja sen lähiympäristö

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • sartsu 18 messages07/04/2009 11:44 AM

Hei !
    Auttasiko joku minua. Poikani on menossa hartwall areenalle (Helsinki/Pasila)6-9.8.09 ja kyselisin mitä keliaakikko voi syödä siellä ja onko lähiympäristössä (kävelymatkan päässä) mitään esim mc donalsia tai muuta ruokapaikkaa jossa voisi turvallisin mielin syödä. Kiitos kovasti vastauksestasi.

• Jezu  Admin07/04/2009 2:08 PM

Eli Assembly kutsuu Itse olen tuolla kerran käynyt piipahtamassa, tosin keliakiaa ei vielä silloin ollut, niin ei tullut pahemmin asiaan perehdyttyä.

Täältä löytyy kuitenkin tietosivu vanhemmille Assemblyistä. Siellä kerrotaan myös ruokahuollosta:

Assembly: Tietoa vanhemmille

Ehkäpä erityisruokavalioista kannattaa kysyä suoraan Assemblyn järjestäjiltä?

Muutaman sadan metrin päässä Hartwall Areenasta on Pasilan juna-asema, josta löytyy ainakin K-Market, josta varmaankin löytyy evästä: K-Market Lounasasema

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• sartsu 18 messages07/04/2009 2:36 PM

Kiitos vastauksesta! Alan tutustumaan asiaan antamiesi linkkien kautta.Hyvää kesän jatkoa!

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2025 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s