Suviih 629 messages – 03/30/2009 2:14 PM
Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
Skarabee 14 messages – 04/10/2009 6:19 PM
Jokioisten leivällä on todellakin oma leipomonsa gluteenittomille tuotteille. Tämä tieto on suullista, sillä tuttavani on töissä Jokioisten leivällä. Voin kysellä häneltä lisää ja antaa palautetta.
Pedro 6 messages – 04/13/2009 5:24 PM
Minulla on sen verran sisäpiiri tietoa, että Helmi leipomo on Jokioisten leivän tytär yhtiö ja todellakin valmistaa tuotteensa erillisessä laitoksessa. Toimitukset kulkee Jokioisten leivän kautta. Tuotteet on ihan hyviä ja maukkaita, mutta minun mielestä vähän liian kalliita. Netti sivuihin en ole tutustunut, joten niistä en tiedä mitään.
martta 10 messages – 04/15/2009 8:05 PM
Jokioisten leivän tuotteet eivät valittevasti ole kaikki luontaisesti gluteenittomia,varsinkaan pullat. Leivät ovat aivan liian kalliita, voisi joskus ostaa jos olisivat edes hyviä, ei gluteenitomalla leivällä ihan ryöstöäkään saa harjoittaa.
Blanca 4 messages – 01/03/2010 11:03 PM
Minulle on tuttuja lähes kaikki Helmi- leipomon tuotteet, ja olen ollut todella tyytyväinen. Valikoima on mielestäni monipuolinen ja todellakin tutustumisen arvoinen. Ja tosiaan, valmistetaan ihan omassa leipomossa. Omia suosikkejani ovat muffinssit ja kanelikierreviinerit, molemmat suussasulavia ja maistuu ihan "oikeille" leivonnaisille.
KattiMatikka 271 messages – 01/04/2010 6:58 PM
Siljalla on Jokioisten/Helmi-leipomon tuotteita ja niiden kanelikierrepulla (tai onkohan se sitten viineri) on ihan maailman paras pullaOnly registered users can participate discussion. If you do not have a user account, please register. It's fast and free! If you have already registered, please log in at the top right menu.
Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.