Pärnuun

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • happy_feather 3 messages07/08/2010 8:17 PM

Olen matkustamassa ensi viikolla turistirysä pärnuun ja suoraansanottuna kyllä hiukan pelottaa, saako siellä mitään syödäkseen. Hotellista on luvattu gluteeniton aamupala. Olen yrittänyt kaivella nettiä ahkerasti, mutta kaikki mitä on lukenut, on kyllä vain pönkittänyt tätä tunnetta. Olisiko kellään siis tietoa Pärnun gluteenittomista ruokapaikoista?

• Jezu  Admin07/09/2010 11:18 AM

Tässä vinkissä on juttua myös Pärnusta:

Hyvin onnistunut G-matkailu

Kannattaa myös laittaa kysymyksiä kommenttien muodossa vinkin yhteyteen, niin vinkin kertoja voi sitten vastailla niihin ja jakaa tämän tiedon meille kaikille.

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Ad

• Kari 364 messages07/13/2010 11:02 PM

Otapa mukaan printti netistä, joka kertoo keliakiasta. Ei ole kiellettyä tilausta tehdessä kertoa, mitä se takoitaa ihan "suomeksi"; viljatonta, ei viljaa, silleen pelkkää kalaa tai lihaa, ei viljakuorrutusta. Kyllä toimii nimimerkki "kokemusta on"

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

• Kari 364 messages07/14/2010 12:22 AM

happy feather: Kokeilin kaivella sun profiilista..ei löytynyt mitään.. No, kuiteskin; En tiedä mikä sinne menossa sinua pelottaa. Aika länsimainen meininki, paitsi että alempi hintataso. Visa-kortti käy. Mä en mm. koskaan vaihtanut valuuttaa...koska ei tarvinnut. Esim. ostat uimarannalla 2 lonkeroa Visalla alle 2 euroa. Edullisuutta ei kannata pelätä, nauttimaan kannattaa mennä !

Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

• Jezu  Admin06/06/2011 12:30 AM

Törmäsin tällaiseen sattumalta Pärnun gluteenitonta tarjontaa ihmetellessä (gluteeniton menu ja leipää aamiaisella):

Scandic Rannahotell

Rannahotell Restaurant at Scandic Rannahotell

Myös Villa Marleen bed & breakfast -paikka on mainittu:

Villa Marleen

Laitetaan kolmanneksi vielä Hotell Pärnun Embecke-ravintolan menu, jossa on G-merkinnät:

Ravintola Embecke

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2025 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,063s