Siideriä!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin06/08/2009 12:48 PM

Löytyipä tällainen siideriarvostelu Hesarin sivuilta.

Sieltä missä siideri kasvaa

Molempien sarjojen voittajajuomat löytyy Alkosta:

Westons Old Rosie Cloudy Scrumpy
    Ecusson Normandie Brut

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• emilia 11 messages06/09/2009 7:12 PM

Mun lempparit on ehdottomasti noiden lisäksi Westons Oak, Bulmers, Magners, sekä Westonsin omenaisempi Oak-siideri, löytyy vihreästä pullosta. Suosittelen! Vuosiin en ole jounut esanssisiidereitä, eikä näiden jälkeen niitä voisi edes kuvitellakaan juovansa..

• Ad

• Jezu  Admin02/15/2010 5:52 PM

Helsinkiläisessä Black Door -ravintolassa on helmeilevä helmikuu, jolloin tarjoavat valtavaa siiderivalikoimaa. Lue lisää:

Helmeilevä Helmikuu 2010

• Tallulah 476 messages02/15/2010 10:04 PM

Teerenpelin puolukkasiideri on nykyään mun suosikkini! En pidä makeista siidereistä ja tuo on just mun makuuni. Aikaisemmin join enemmän siidereitä mutta nyt ne ei enää kovin paljoa maistu yleensä. Crowers on suosikkimerkki mutta sitä ei tietääkseni saa Suomesta, en ainakaan ole missään nähnyt. Kertokaa ihmeessä jos sitä jostain täältä saa! Miks mun suosikit on aina sellaisia mitä ei tästä maasta löydy... ;( Jos omenasiideriä juon niin sen pitää olla kuivaa.

• Jezu  Admin01/31/2012 11:27 AM

Näyttää Black Doorissa olevan jälleen helmeilevä helmikuu. Melkoisen paljon erilaisia siidereitä tarjolla 9 eri maasta:

Black Door: Helmeilevä Helmikuu 1.2.-3.3.2012

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2025 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,017s