Viennetta-jäätelöt

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Jezu  Admin05/07/2009 7:24 PM

Onko tietoa, ovatko Viennetta-jäätelöt gluteenittomia? Mielestäni ainakaan Vanilja-maussa ei tuoteselosteessa ole mitään sopimatonta. Ja kyllä tämä ainakin on herkullista

Unilever vastasi kysymykseeni, että kannattaa katsoa paketin ainesosaluettelosta onko gluteeniton vai ei

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Reetta  719 messages05/07/2009 8:47 PM

Viikko sitten työmaalla työkaveri vuorotteluvapaalle jäämisen kunniaksi oli tuonut Viennettaa. Epäilin, etten voi ottaa. Yhdessä sitten tutkittiin tuota tihrukirjaimin (miksi kaikki präntti on muuten nykyään niin hiton pientä) präntättyä tuoteselostetta eikä läydetty mitään viljaan viittavaa. Niinpä sitten uskalsin ottaa.

Ei muuten ole kauheen häävit nuo Viennetta-sivut netissä, kun ei ole minkään valtakunnan ainesosaluetteloa. Mieluummin kattoisin netistä, kuin kaupan pakastekaapilla tihruten.

• Ad

• helsbe 27 messages05/07/2009 9:14 PM

Joskus oli sellaista mansikka viennettaa, jossa oli jotain keksiä. Luonnollisesti se ei ollut gluteenitonta, mutta enää sitä ei taida olla. Muut viennetat mielestäni käy, ainakin minä niitä olen syönyt.

• anniina 14 messages05/08/2009 9:13 AM

Kyllä miekin olen hyvällä omallatunnolla syönyt, paitsi niitä keksi-juttuja. Kun vaan jaksaa ne tuoteselosteet lukea tarkkaan.

• milla 412 messages05/08/2009 4:05 PM

Ihanaa että DAim - kakku on gluteeniton
    Se on niin hyvä kahvipöydän herkku !

• LG1982  165 messages11/14/2011 8:29 PM

Uudessa Red Berries - maussa on vehnäjauhoja ja mahdollisesti myös uudessa suklaamaussa. Niitä perinteisemmissä paketeissa olevia olen syönyt erityisesti nyt, kun ne lähi-Cittarissa marraskuun tarjouksessa (1 euro/ pkt).

• evita 62 messages11/19/2011 7:23 PM

Viennetta Choko Nut sisältää myös mm. vehnää ja kauraa.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2025 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s