Gluteeniton Fuerteventura?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä7.1.2012 16:25

    Olisikos hyviä vinkkejä Fuerteventuralle? Erityisesti Corralejo kiinnostaa. Itse olen jo bongannut The Point Restaurantin, jonka pitäjistä toisella on keliakia.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä23.11.2014 11:43

    Kävitkö, Jezu, Corralejossa ?

    Onko vinkkejä mahdollista reissua varten ?

  • Jezu  Ylläpitäjä23.11.2014 14:40

    Reetta kirjoitti:
    Kävitkö, Jezu, Corralejossa ?

    Onko vinkkejä mahdollista reissua varten ?

    Kyllä kävin pari vuotta sitten Oli hieno kohde ja mukavan lämmintä myös tammikuussa. Tässä muutama vinkki saarelle:

    The Point Restaurant
    McDonalds Fuerteventura

    Kaiken kaikkiaan gluteenittomuus hoitui oikein hyvin kaikissa ravintoloissa missä kävimme ja isommista kaupoista löytyi hyvin evästä laitettavaksi huoneistohotellissamme

    Suosittelen vuokraamaan auton pariksi päiväksi ja tutustumaan saaren molempiin päihin

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s