Gluteeniton kuskus

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä15.5.2013 00:14

    Kertokaahan jotain hyviä couscous-resepetejä, kun tuli Tukholmasta hankittua paketti gluteenitonta kuskusta.

    Ja tärkeä muistutus vielä kaikille: tavallinen kuskus EI OLE gluteenitonta.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Juulin 187 viestejä15.5.2013 06:19

    Kuskus oli oikeastaan ainoa ruoka, mitä surin kun sain diagnoosin. Olisi pitänyt pupeltaa enemmänkin ennen kokeita.

  • Mainos

  • Mamma 117 viestejä16.5.2013 16:40

    Ooh,milloinkahan tuota saataisiin Suomeenkin

  • glutfree 90 viestejä19.5.2013 15:17

    Mistä tuo on valmistettu? Hirssiä olen syönyt kuskusin tilalla..mutta nyt en ole sitäkään aikohin syönyt, pari kuukautta on nyt mennyt ilman viljoja, ja ilman maitotuotteita...ja 6 kg on hävinnyt johonkin...

  • oranki 35 viestejä19.5.2013 20:25

    Jezu kirjoitti:
    Kertokaahan jotain hyviä couscous-resepetejä, kun tuli Tukholmasta hankittua paketti gluteenitonta kuskusta.

    Ja tärkeä muistutus vielä kaikille: tavallinen kuskus EI OLE gluteenitonta.

    Tabboullehia olen kaivannut, se on paras couscousruoka Tosin quinoalla tai hirssilläkin tulee ihan ok.

  • Katie 17 viestejä12.6.2013 12:13

    Jezu, miten olet onnistunut couscousin keittämisen kanssa? Mulla oli joskus monta vuotta sitten tuota samaa tavaraa Ruotsista, mutta luovutin kun ohjeita noudattamalla sain kerta toisensa jälkeen ilmavan couscousin sijaan tiiviin klimpin jonka hajottamiseen tarvittiin veistä Seuraatko paketin ohjetta vai keitätkö nuo vaikka väljemmin suuremmassa määrässä vettä?

  • Jezu  Ylläpitäjä12.6.2013 15:17

    Katie kirjoitti:
    Jezu, miten olet onnistunut couscousin keittämisen kanssa? Mulla oli joskus monta vuotta sitten tuota samaa tavaraa Ruotsista, mutta luovutin kun ohjeita noudattamalla sain kerta toisensa jälkeen ilmavan couscousin sijaan tiiviin klimpin jonka hajottamiseen tarvittiin veistä Seuraatko paketin ohjetta vai keitätkö nuo vaikka väljemmin suuremmassa määrässä vettä?

    En ole vielä rohjennut kokeilla. Kerron täällä heti kun pistän kuskusit porisemaan

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Piiann 4 viestejä27.6.2013 11:01

    Kauhea ikävä on kuskus-salaattia... eli keitä kuskus lihamielikuutiolla maustetussa vedessä, jäähdytä, lisää joukkoon pieneksi pilkottua tuoretta kurkkua, fetaa, oliiveja, aurinkokuivattuja tomaatteja, paprikaa, suolakurkkuja... anna maustua jääkaapissa pari tuntia. Aivan ihanaa! Voi, voi kun nyt saisi sitä syödäkseen.

  • Juulin 187 viestejä27.6.2013 15:14

    Ootko kokeillut risottiriisin kanssa? Risottoriisi kannattaa tehdä pannulla, niin siitä saa hieman al-denteä, eli ei semmosta pehmytmössöä.

  • hemu 59 viestejä27.6.2013 17:04

    Hei Piiann

    Kokeilepas keitettyä kinoaa kuskusin tilalle. Rakenne on aika samanlainen ja maku tosi hyvä. Ja varmaan on terveellisempää kuin joku vehnämössö!

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,014s