Gluteenitonta Key Westissä??

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • jensba 31 viestejä28.9.2009 14:29

Olen lähdössä vuoden vaihteessa Floridan Key Westiin. Onkohan kenelläkään kokemusta gluteenittomasta ruokailusta siellä?
    Kiitos jo etukäteen, jos nyt niin hyvä tuuri sattuisi käymään että joku osaisi neuvoa

• Jezu  Ylläpitäjä28.9.2009 16:03

Tämä tieto kiinnostaa minuakin. Myös Miamin vinkit ovat tervetulleita, koska sinne täytyy kyllä ennemmin tai myöhemmin lähteä

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• Mainos

• jensba 31 viestejä28.9.2009 16:08

Sama juttu, itse asiassa matkan alku vietetään Miami Beachillä... joten vinkit sieltäkin kelpaa

• Jezu  Ylläpitäjä19.9.2010 00:53

jensba kirjoitti:
    Olen lähdössä vuoden vaihteessa Floridan Key Westiin. Onkohan kenelläkään kokemusta gluteenittomasta ruokailusta siellä?
    Kiitos jo etukäteen, jos nyt niin hyvä tuuri sattuisi käymään että joku osaisi neuvoa

Mites meni reissu? Ei löytynyt vielä matkakertomusta Glu.fi:stä

• jensba 31 viestejä20.9.2010 11:21

Voih. Reissu peruuntui, ikävä kyllä jos olisin päässyt matkaan, niin tarina olisi varmasti löytynyt täältä...

• Jezu  Ylläpitäjä7.10.2010 18:00

jensba kirjoitti:
    Voih. Reissu peruuntui, ikävä kyllä jos olisin päässyt matkaan, niin tarina olisi varmasti löytynyt täältä...

Voi harmi Itsellä olisi nyt talvella reissu edessä ja vinkkien huhuilu käynnissä.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2025 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s