Gluteenittomat tuoteet Haaparannan kaupoissa

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Viveka 127 viestejä23.8.2009 13:53

    Reissu Ruotsin puolelle Haaparantaan tulossa. Ajattelin käydä samalla hamstraamassa vähän glteenittomia tuotteita, kuten jauhoja, leipää, keksejä yms. Missä parhaat valikoimat? Mitä erityisesti kannattaa ostaa? Läytyykö jotain mitä ei täällä Suomen puolella ole?

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • KattiMatikka 271 viestejä23.8.2009 16:56

    Ainakin Semperin Kex keksisuklaata kannattaa kokeilla tummana versiona eli tumma-suklaa Kex. Sitä en ole nähnyt Suomessa vaikka tuotteessa itsessään suomenkieliset tekstit ovatkin.

    Samoin Laila's Mjölmix nimiset jauhoseokset kannattaa ehdottomasti napata mukaan. Vaikka useampi boksi. Leivontaominaisuudet ja maku hakevat vertaansa! Eikä saa Suomesta.

    Ainakin Tukholmassa Semperin jauhot ja korput olivat puolta halvempia kuin Suomessa.

  • Mainos

  • anniina 14 viestejä24.8.2009 08:25

    Kävin pikaisesti Coop Extrassa heinäkuussa. Sieltä löytyy hyllyn päädyllinen gluteenittomia tuotteita leipäosaston luota (leipää, jauhoja, suklaata, muroja jne). On halvempaa kuin Suomessa, itse toin jauhoja ja esim. vohvelijauhoja, mitä en ole nähnyt Suomessa. Myös piti maistella tuota Kattimatikan mainitsemaa Semperin tummaa Kex-suklaata, hyvää oli

  • Betti 3 viestejä24.8.2009 13:56

    En nyt ole vähään aikaan käynyt Haaparannalla, mutta sen mitä olen vertaillut eri Kemi-Tornio alueen kauppojen gluteenittomien tuotteiden tarjontaa, on yksi ylitse muiden, nimittäin Keminmaan citymarket. Itse olin aika pettynyt Haaparannan gluteenittomien tuotteiden tarjontaan. Liekö tässä puolessa vuodessa tullut parannusta..? Tosin taidanpa käydä Haaparannalta noita Laila's Mjölmix jauhoja käydä hakemassa.

  • vuodesta2010 25 viestejä17.10.2010 16:18

    Haaparannalla Ica Max - kannattaa käydä jos sielläpäin kulkee. Tuotteet puolta halvempia kun Suomen puolella ja valikoimia runsaasti. Kolme kassillista tuli meillekkin noita ja päiväykset riittää yli kolmeksi vuodeksi. Suosittelen!

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s