Keliakialiitto

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Mamma 117 viestejä20.5.2009 13:42

    Liiton mukaan ensi-infopaketin tulo saattaa kestää jopa 2 kk Postittavat kuulemma massapostituksia, olisikohan se sitten säästöä vai mitä. Juttelin tänään yhdistyksen ihmisen kanssa ja molemmat tätä hämmästeltiin. Onneksi saan nyt piakkoin yhdistyksestä postia. Itse olen onnellisessa asemassa kun on netti käytössä, tietoa löytyy ensi hätään, mutta kaikilla kun ei ole. Surullista.

  • Reetta  719 viestejä21.5.2009 12:14

    Onpas huonontunut touhu reilun kahden vuoden aikana vai olenkohan sattunut itse liittymään sopivaan saumaan syksyllä 2006 ? Minulle tuli tuo infopaketti ihan paluupostissa. Niinhän sen tulisi toimia edelleenkin, koska tosiaan kaikilla ei ole nettiä käytössään ja tiedon tarve on suuri. Jos ei satu pääsemään ravitsemusterapeutillekaan, on varmasti tosi hukassa kaupassa, kun yrittää etsiä sopivaa syötävää.

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä28.5.2009 21:36

    Vertailun vuoksi: liityin Suomen Nivelyhdistykseen netin kautta ja paluupostissa tuli jäsentilisiirto, pieni esite, jossa kerrottin, että uuden jäsenen paketti (mm. tämän vuoden Niveltieto-lehdet) tulee viikon kuluessa siitä kun jäsenmaksu (15 e/vuosi)on maksettu. Nopeampaa touhua siellä.

  • Jezu  Ylläpitäjä29.5.2009 00:13

    Samaa mieltä, kyllähän tuon paketin pitäisi tulla heti liittymisen jälkeen tai maksimissaan parin viikon viiveellä.

    Tällaisessa asiassa ei pitäisi mielestäni säästää, jotta uudet keliaakikot pääsevät suoraan perille asioista. Varmaankin luottavat, että jengi etsii tiedot netistä. Toisaalta siitäkin pitäisi sitten tiedottaa, että "paketissa kestää X kuukautta, mutta voit tutustua heti osoitteessa Y."

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • ponipimu 239 viestejä29.5.2009 00:51

    Minä liityin ihan vasta, maaliskuussa, ja postia tuli parin viikon sisään. Minusta nopeaa toimintaa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,028s