Matkavinkkejä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä18.2.2009 17:08

    Keliakianuorten sivuilta löytyi kiva lista matkavinkkejä:

    Italia 2008
    Dublin 2008
    Azorit 2008
    New York 2008
    Wien 2007
    Dresden 2005-2006
    Kreikka 2005

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Suviih  629 viestejä18.2.2009 18:04

    Nämä ei ainakaan lievittäneet tätä matkakuumetta..

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Mainos

  • mais 4 viestejä18.2.2009 19:20

    Hei!

    Onko kenelläkään kokemusta Furteventuran gluteenittomien tuotteiden saatavuudesta? Olemme lähdössä ensi viikolla ja olisi kiva tietää nautinko seuraavat pari viikkoa leivän sijasta riisikakkuja

  • Jezu  Ylläpitäjä18.2.2009 23:36

    mais kirjoitti:
    Nämä ei ainakaan lievittäneet tätä matkakuumetta..

    Sanoppa muuta

    mais kirjoitti:
    Onko kenelläkään kokemusta Furteventuran gluteenittomien tuotteiden saatavuudesta? Olemme lähdössä ensi viikolla ja olisi kiva tietää nautinko seuraavat pari viikkoa leivän sijasta riisikakkuja

    Kannattaa varmaan tässä ketjussa kysellä, niin saa varmemmin vastauksen:

    Gluteenitonta Kanarialla

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kari 364 viestejä20.2.2009 23:02

    Joo, matkakuumeeseen ei Burana auta
    Mulla on ollut muutama reissu työn merkeissä Etelä-Koreaan, ihan hiljattain viimeisin. Itse asiassa toista kertaa uudella ruokavaliolla. Viime kerralla ateriat nautin kokiksen ja sosun (riisiviini) kanssa. Muut aina otti olutta ja sosua. Nyt pengoin aika tarkkaan eri juttuja sallitut ja "nounout". Ruokaa voi aika huonosti valita kun ollaan porukalla lounaalla ja illallisella, toisaalta suuri määrä pikkupurnukoissa ruohoa, kaislaa, merilevää, raakaa kalaa, elävää mustekalaa,..kaikki syödään paitsi luut ja ruodot. Välillä jopa pöydässä itse keitetään tai grillataan - aika pomminvarmaa tuo. Kastikkeet on paha alue. Siis hyviä pehmeästä tosi tuliseen. Mutta kun kukaan ei pysty sanoon, mitä ne sisältää. Yleensä kehuvat niitten terveyttä edistävää vaikutusta, kuten paksuntaa tukan tuuheaksi.. jne. Ota niistä selvää, väliin pelkästään korean kielellä. Nyt olin varautunut ottamalla mukaan muutaman tölkin olutta kotoa matkalaukkuun, keliakiajuomia; Light Beer -kotkajuomaa ja Laitilan Kukko-olutta. Aterialle tölkki puvun taskuun ja mukana ollaan tunnelmassa. Olen etukäteen kertonut isännille asiasta ja homma menee täysin hyväksytysti. Itse asiassa he pitävät siitä, että kaikille maistuu paikallisesti tarjoiltava ruoka ja juoma..no joo, silleen soveltaen Matkailu avartaa, mutta välillä tosi työlästä,ja kyllä mulla varmaan on mennyt suuhun ei-ei-tuotteita, mutta niitä en tiedä. Mulla kun ei oireet kerro. Parin viikon päästä verikoe kertoo päivän tilanteen. Mahtaisko muilla olla reissujuttuja

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Ylläpitäjä21.2.2009 23:32

    Kari kirjoitti:
    Mulla on ollut muutama reissu työn merkeissä

    Ilmeisesti sulla tulee enemmänkin reissattua? Kerrohan kokemuksia suoraan tuonne vinkkipalstalle:

    Lisää matkavinkki

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,036s