Minne Tallinnassa syömään ???

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • milla 412 viestejä12.10.2014 18:28

    Kertokaas Tallinnan kävijät hyviä ravintoloita Tallinnassa ?

    Sais olla tuoretta, ihana fressii ruokaa.. lihaa, kanaa, kalaa... salaattia tottakai ? !!

    Yleensä aina syöty laivalla lounas, mutta nyt päätettiin mutustaa ja katsastaa Tallinnan antimia !

    Odotan hyviä vinkkejä

  • jori-o 84 viestejä13.10.2014 09:33

    Tallinna.ee sivustolta löytyy paljon ravintoloita.
    Itse olen käynyt Talukörts ja Kalle-kustaa ravintoloissa.
    Talukörts on melkein heti vanhankaupungin portilla samassa talossa kuin Helsinki-baari kolmannessa kerroksessa ja Kalle-kustaa heti sitä vastapäätä.

    jori-o

  • Mainos

  • Kari 364 viestejä11.11.2014 02:12

    Monesti syönyt keskustan pienissä "kohvik"-paikoissa, eli kahvila. 2 henkeä saa maukkaan lounaan 5 eurolla. Me liikumme autolla, että tuohon ei sisälly kuin siiderit. Keskikaupungilla ja nimenomaan eksoottisessa vanhassa kaupungissa.

    Prameampaa keskustaa emme ole kokeillut, hinnat eri luokkaa..

    Yleensä hotellimme 5-7 km keskustasta, autoillen lähellä, saatavilla paljon edullisia paikkoja, jopa Prisma Rocca al Maren lähellä. Tuokin hotelli oli ihan edullinen, meille kyllä hiukka turhan moderni, hyvä silti, ei kylläkään kovin eksotiikkaa

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • MariJo 77 viestejä20.7.2015 16:38

    Kolme päivää tuli Tallinnassa pyörittyä viime viikolla. Matkat lahden yli Viking Mariellalla, ruokailuina laivalla salaattibuffet.

    Ekana iltana söimme hotellimme St. Barbaran alakerrassa olevassa Baieri kelber-ravintolassa. Suomea puhuva tarjoilija osasi kertoa, mitä ruuista voidaan valmistaa gluteenittomana. Kävin aiemmin päivällä varmistamassa, että saan siellä ruokaa. Tarjoilija oli silloin ymmärtänyt asian niin, että koko yhdeksän hengen porukkamme on keliaakikoita. Kokki varmaan huokaisi illalla helpotuksesta, kun tarvitsi tehdä vain yhden erikoisannoksen! Oli muuten paras syömäni lammas ikinä!

    Seuraavana päivänä söimme Piritan uimarannalla sijaitsevassa rantaravintolassa. Siellä ei englantia puhuva tarjoilija oikein tainnut tietää, mistä keliakiassa on kyse. Anyway, sain ihan hyvää kanaa salaatilla. Muiden pelmenit näyttivät kadehdittavan hyviltä...
    Illalla kävimme myös ravintola Olde Hansassa, mutta sen ruokalista näytti sen verran kalliilta ja hankalalta, etten syönyt siellä ollenkaan. Eväsleipä maistui hotellilla ihan hyvin.

    Hotellin aamupalalla ei ollut keliaakikolle leipää, vain riisikakkuja normi-leivänpaahtimen vieressä..!! Onneksi minulla oli omat leivät mukana. Olin myös ottanut hätävaraksi Moilasen mini-pakastepizzan, aamupalalla ystävällinen tarjoilija lämmitti sen minulle

    Tallinna yllätti minut positiivisesti,ruoka on siellä tosi hyvää ja edullista. Keliaakikon on näköjään paljon helpompaa asioida siellä nyt kuin muutama vuosi sitten. Menen siis uudelleenkin!

  • MariJo 77 viestejä20.7.2015 16:39

    Saako tämän jotenkin siirrettyä Matkalla-otsakkeen alle?

  • Jezu  Ylläpitäjä20.7.2015 19:41

    MariJo kirjoitti:
    Saako tämän jotenkin siirrettyä Matkalla-otsakkeen alle?

    Saa Nyt siirretty. Oikein paikka näille olisi Matkavinkeissä ja sit vaan keskusteluun linkki kyseiseen vinkkiin. Matkavinkit voi lisää täällä:

    Lisää matkavinkki

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s