Moilas-uutuudet

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä20.4.2012 14:10

    Facebookista spotattua: Moilas julkaisee 4 uutuustuotetta.

    Moilas: Uutuustuotteet

    Uutuudet ovat:

    Aamiaisviipaleet 400 g
    Kiviarinapiirakka 240 g / 4kpl
    Mustikkapiirakka 85 g
    Perheleipureiden gluteeniton Karppi-muffinssi.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • katjairene 57 viestejä13.6.2012 17:51

    Onko kukaan löytänyt kiviarinapiirakoita?? Minulle ei o sattunu silmään.
    Karppimuffinsseja maistoin, enkä suosittele todellakaan kenellekään! Maku pistävän paha, eikä edes sitruunainen. Puolet paketista roskiin :/

  • Mainos

  • taigis 101 viestejä13.6.2012 20:43

    Minä kävin Moilasella viime viikolla ihan siellä tehtaanmyymälässä. Ostin sieltä pussin kiviarinapiirakoita! Ne olivat kyllä hyviä, todellakin huomattavaa kehitystä kun vertaa niihin entisiin moilaspiirakoihin. Nämä olivat ohuita ja maistuvia, eivät kovin isoja. Pussissa saisi olla enemmän kuin neljä!

    Jos vaan kuljette Pieksämäen suunnassa, kannattaa poiketa. Itse kävin ostamassa lähikaupasta pakasteiden kuljetuspussin ja sen pohjalle vähän perunasipulisekoitetta kylmäkalleksi. Kotiin lähti Kiviarinarieskaa aika reilusti. Niitä oli pakattuina 10 paketin laatikoihin siis 10x 3 kpl. Yksi laatikollinen maksoi 3 euroa!!!!
    Parastaennen päiväys oli kesäkuun lopussa, ilmeisesti siitä johtui, mutta useampi laatikko lähti kotiin.
    Myös mustikkapiirakkaa siellä oli ja sellaisen söin siinä kahvilassa, valitettavasti tarjolla ollut oli aika kuiva jo, en oikein osaa sanoa sen maistuvuudesta, ehkä tuoreena ihan ok!

    Leipomon myymälässä on myös normituotteita edullisesti! Esim meidän "normit" sai tuliaisiksi 10 kinkkuananaspizzaa kympillä, sellaisia itsepaistettavia!

  • KatjaRa 51 viestejä15.6.2012 16:49

    Kiviarinapiirakoita en ole minäkään vielä löytänyt, niitä tahtoisin todella maistaa. Maistoin kans niitä Karppimuffinsseja enkä myöskään suosittele niitä kenellekään.. Hyi! Yhden söin, loput lensi mullakin roskiin.

    Oikotie matkan mutkistaa.

  • Suviih  629 viestejä27.10.2012 17:25

    Nyt on Moilaselta tullut taas neljä uutuutta: hampurilaissämpylä, juustosämpylä, hot dog -sämpylä ja vaniljatäytepulla. http://www.moilas.fi/fi/?ID=1771 Oletteko jo maistaneet näitä? Itse ostin kokeeksi noita juustosämpylöitä ja olivat kyllä niin maultaan kuin rakenteeltaankin hyviä. Selkeä parannus Moilasen aiempiin sämpylöihin. Plussaa vielä isommasta paketista, sämpylöitä oli pakkauksessa 6, joten riittää vähän pitempään kuin 4 pakkaukset.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Isabella 42 viestejä28.10.2012 10:09

    Käsittämätöntä, että eivät vieläkään ole jättäneet palmuöljyä pois tuotteistaan. Olen siitä heille naputtanut, mutta eivät vaan osaa leipoa ilman sitä. Sekä älyttömän epäterveellistä jokapäiväiseen ruokavalioon että myöskin epäeettistä.

  • Rupert 74 viestejä28.10.2012 16:58

    Juustosämpylät ovat todellakin tosi hyviä, mutta niiden onnettoman pienestä koosta tulee vain paha mieli. Mikseivät voisi olla edes Moilasen muiden sämpylöiden kokoisia, vaikka sitten vaan ne 4 sämpylää paketissa? Vehnäiset juustosämpylätkin ovat yleensä juustottomia isompia...

  • Mainos

  • meukki 16 viestejä30.10.2012 19:09

    Vaniljatäytepullia on syöty kohta pussillinen, tykkään kovasti! Myös juustosämpylät testattu ja hyviksi havaittu. Näitä olen Lahdesta ainakin Paavolan citymarketista löytäny. Sieltä olen myös kiviarinapiirakoita ostanut, mutta nyt on monta viikkoa ollu hylly niiden kohdalta tyhjä

  • Minni 54 viestejä23.11.2012 16:29

    Vaniljatäytepullien ulkonäkö ei ollut kummoinen, mutta maku erittäin hyvä, sitä ihanaa "keltaista töhnää" sisällä runsaasti. Juustosämpylät myös oikein maistuvia.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s