Perunasalaatti

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • porajata 460 viestejä15.9.2009 14:35

    Törmäsin yhteen perunasalaatti pakkaukseen ja siinä oli gluteeniton merkki....ostin tietenkin heti

    Aikaisemmin olen aina olettanut, että perunasalaatit ovat gluteenittomia aina....

    Mitäs kokemuksia muilla on ?

  • Viveka 127 viestejä15.9.2009 17:41

    Empä ole löytänyt muita kuita kuin keliaakikoille sopivia. Silti luen kyllä tunnollisesti tuoteselosteen aina.

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • Mainos

  • Suviih  629 viestejä16.9.2009 09:10

    En ole minäkään koskaan törmännyt gluteenia sisältävään perunasalaattiin, mutta minäkin tarkistan silti tuoteselosteen. Yleensä olen syönyt Atrian perunasalaattia ja nyt kun kävin nettisivuilla katsomassa, oli siellä hieman mielenkiintoinen ilmaus gluteenittomuudesta: Tuotteessa ei ole lisättyä gluteenia. Mitenkähän tuon sitten ymmärtäisi, kun alla kuitenkin lukee että laktoositon, mutta tuo gluteeniton on ilmaistu noin kummallisesti.

    Atrian kevyt perunasalaatti

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Jezu  Ylläpitäjä16.9.2009 13:51

    Suviih kirjoitti:
    Yleensä olen syönyt Atrian perunasalaattia ja nyt kun kävin nettisivuilla katsomassa, oli siellä hieman mielenkiintoinen ilmaus gluteenittomuudesta: Tuotteessa ei ole lisättyä gluteenia. Mitenkähän tuon sitten ymmärtäisi, kun alla kuitenkin lukee että laktoositon, mutta tuo gluteeniton on ilmaistu noin kummallisesti.

    Itse asiassa pohdin tätä samaa jo viime vuonna. Eikä vieläkään ole kuulunut Atrialta vastausta. Pitänee kysyä uudelleen.

    Erikoista toimintaa Atrialla

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Harri79 9 viestejä1.10.2009 19:26

    Perunasalaateissa on yleensä ongelmana majoneesi joka saattaa sisältää gluteiinia... ja kaikille noille valmistajille majoneesit tulee "valmiina".

    Forssalaista itse olen syönyt ja ei ole oireita (herkästi tulee esim 1 väärä karamelli)

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s