Schärin uutuudet

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>
  • Suviih  629 viestejä10.1.2010 14:36

    Nuo Twinnyt ovat aivan ihania! Suomessa en ole vielä niitä nähnyt, mutta Roomasta tuli hamstrattua muutama pakkaus mukaan. Siellä niitä myytiin 5 patukan pakkauksissa ja pakkauksen hinta oli noin 5e. KitKat tuli minullekin mieleen siitä, hyvin samantyyppinen patukka.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Reetta  719 viestejä10.1.2010 12:49

    Mulle tuli kanssa tuo lehti (olen aikoinaan onnistunut tilaamaan jopa suomenkielisen version, mikä enää ei ilmeisesti ole mahdollista).

    Tuo haitarimallinen esite tuotteista oli tosi kätsyn mallinen. Täytyyhän noita uutuuksia maistella, kun ilmestyvät kauppoihin.

    Lehdessä näytti olevan myös leipäkoneelle tehtyjä ohjeita, jos jotakuta sellaiset kiinnostaa. Ihan hyvän näköisiä olivat nuo leivät.

  • Jezu  Ylläpitäjä10.1.2010 11:47

    Sain Schärin asiakaslehden ja siinä mukana tuli lista kaikista Schärin tuotteista, myös uutuuksista. 2010 kauppoihin on tulossa mm. Ciabatta Rustica -leipä, Pausa ciok -suklaakeksi sekä Twinny, joka vaikuttaa hieman Kitkatilta. Myös useiden vanhojen tuotteiden reseptiä on uudistettu.

    Ilmoitelkaa, jos törmäätte jossain kaupoissa näihin. Pakko päästä maistamaan

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s