Desiree 2 viestejä – 24.1.2010 13:05
Hei!
Luin netistä, että on olemassa Schärin merkksiä luontaisesti gluteenittomia suklaamuroja. Onko kenelläkään tietoa mistä kaupoista näitä saa ja onko joku itse joskus nähnyt/ostanut kyseisiä?
Kiitoksia etukäteen!
Jezu Ylläpitäjä – 24.1.2010 17:19
Kyllä näitä on näkynyt pääkaupunkiseudulla myynnissä. Nyt ei tosin tule yhtäkään paikkaa mieleen. Ilmoittelen, jos muistuu mieleen.Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Suviih 629 viestejä – 24.1.2010 20:39
Citymarketeissa olen nähnyt näitä myynnissä.Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
LG1982 165 viestejä – 25.1.2010 20:43
Jos nämä niitä lasten muroja, niin löytyy myös S-ketjun kaupoista. Ise en kyllä tykännyt lainkaan. Kuva ja esittely myös tuolla tuotepuolella.
sarikka 12 viestejä – 26.1.2010 19:52
Schärin murot on pahanmakuisia, ei maistuneet lapsellekaan. Tilasin nettikaupasta Barkatin Chocolate Conrflakes, niitä ei saa Suomesta. Ne on aika hyvän makuisia!
Jezu Ylläpitäjä – 26.1.2010 23:25
Puhutaanko nyt näistä muroista?Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
marke 71 viestejä – 27.1.2010 13:00
Makuasioita nämä. Oma lapseni ei tykännyt näistä ollenkaan, vaan syö mieluummin Semperin muroja.
sarikka 12 viestejä – 27.1.2010 22:00
Juuri noista muroista joista laitoit kuvan. Pahanmakuisia!
Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.