Töysän/Tuurin gluteeniton tarjonta?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä28.7.2009 23:55

    Onko kenelläkään tietoa miten hyvin Veljekset Keskisen kyläkauppakeskittymän ravintoloissa ja kaupoissa on gluteenitonta tarjolla?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • sartsu 18 viestejä29.7.2009 20:15

    Ravintoloista en tiedä, mutta Velj. Keskinen ruokakaupasta sain aivan tuoretta kauraleipää ja sellaista "hillopitkoa". Nyt en muista valmistajaa, mutta hyviä olivat.

  • Mainos

  • Tytsy 1 viesti29.7.2009 20:48

    Itse en taas muista niin hyvin kaupan puolta, mutta ravintolapuoli kyllä hoituu mielestäni hyvin. Hyvin saa syödä sekä hampurilais- että Onnenkivi-ravintolassa. Kahvilastakin olen saanut makeaa kahvileipää, kerran tosi maukasta kotitekoisen makuista omenapiirakkaa. Ei tule nälkä sillä reissulla.

  • Sussu 97 viestejä30.7.2009 06:17

    Tää nyt ei liity Tuuriin mutta Powerparkista saa ainakin kaikki hampurilaiset gluteenitomana .

  • Jezu  Ylläpitäjä2.8.2009 22:33

    Löysinpä tuolta Tuurin sivuilta OnnenTähti-ravintolan alacarte-listan. Hyvin merkitty gluteenittomuus.

    OnnenTähti À la carte -lista (pdf)

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • vaimo 19 viestejä24.8.2009 08:38

    Hampurilaiset ovat Keskisellä hyviä!

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,015s