Raju oksentelu -voiko gluteeni olla syy?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Kiisi 1 viesti19.6.2018 09:40

    Hei

    Olen vuoden aikana saanut viisi erittäin rajua oksennuskohtausta aterian jälkeen (noin 1,5 h kuluttua). Kohtaus vie muutamaksi tunniksi ns. jalat alta. Myös ripuli liittyy tähän. On testattu ja tähystetty ilman tuloksia, nyt odottelen aikaa allergiasairaalaan. Ilmeisesti gluteeni voi aiheuttaa tällaista oiretta? Onko todella näin? Onko muilla tällaista?

  • lehti 19 viestejä5.8.2018 08:50

    Oksennan aina kun saan sisääni vahingossa jotain jossa on gluteenia. Lääkärini sanoi että rajusta oksentelemisesta voi tulla jopa rytmihäiriöitä.
    Olo on heikko sen jälkeen jopa muutaman päivän ja sen jälkeen saan suun täyteen aftoja. Olen nykyään tosi varovainen ehkä jopa vainoharhainen.

  • MissMuru 2 viestejä16.3.2019 14:59

    Kiisi kirjoitti:
    Hei

    Olen vuoden aikana saanut viisi erittäin rajua oksennuskohtausta aterian jälkeen (noin 1,5 h kuluttua). Kohtaus vie muutamaksi tunniksi ns. jalat alta. Myös ripuli liittyy tähän. On testattu ja tähystetty ilman tuloksia, nyt odottelen aikaa allergiasairaalaan. Ilmeisesti gluteeni voi aiheuttaa tällaista oiretta? Onko todella näin? Onko muilla tällaista?

    Kyllä mulle käy myös näin

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s