Kontrollikäynnillä hyviä uutisia!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Sussu2 59 viestejä25.10.2011 15:36

Tänään oli tytön eka kontrollikäynti diagnoosin jälkeen ja 7kk aikana arvot ovat tippuneet lähes normaalitasolle, jipii! Maaliskuussa joku arvo oli 1250 ja nyt 10. Se toinen arvo oli maaliskuussa yli 100 ja nyt 14. Seuraava käynti onkin sitten vasta vuoden päästä. Muutenkin tytön vointi palautui normaaliksi diagnoosin jälkeen ja tyttö ollut tosi terve, paitsi mitä nyt 2 kertaa vatsa ollut kipeä, mutta niillä kerroilla on saanut gluteenia.

• Hennamarjatta 21 viestejä25.10.2011 16:38

Hienoa! Meilläkin ekan kontrollin jälkeen arvot olivat laskeneet normaalille tasolle. Vuosi kulunut diagnoosista ja nyt odotellaan taas verikokeiden vastauksia. Kaikki vaivat ovat hävinneet, mm. masennus, itkuisuus ja ainainen pahanolon tunne. Ja pituutta on tullut useampi sentti lisää!

• Sussu2 59 viestejä30.10.2011 20:43

Hyvä sinne teillekin! Kyllä noiden hyvien labratulosten kuuleminen tuntui, kuin olis jotain suurta voittanut, ihan mieletön fiilis tuli. Ärsyttävää tässä taudissa tietysti on se, että tasan samalla pikkutarkalla asenteella on jatkettava. Yleensä kun sairauden hoitaa hyvin, siitä paranee ja voi palata taas arkeen, mutta eipä tässä sairaudessa. Huvittavaa ja vähän ärsyttävää on sitten myös se, kun ihmiset sanoo, että kun mä olen ollut niin tarkka gluteenittomuuden kanssa, että ei ihme, että labra-arvot on nyt jo niin hyvät. Ihmiset ei vaan tajuu, että se on pakko. Kaikki luulee, että se on joku allergia, eikä haittaa jos välillä lipsuu. Yks äiti totesi, että hänestä ei olisi siihen, kun ei ehtisi olla niin tarkka. Olen vaan todennut, että se vaan on ihan pakkko, muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa. Mut ei ihmiset tunnu sitä siltikään tajuavan.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2025 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s