Lapsen tähystys nukutuksessa

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Karol 2 viestejä22.1.2013 08:28

    Hei,

    noin puolitoista vuotias lapsemme joutuu tähystykseen Helsingin lastenklinikalle. Onko kellään kokemuksia nukutuksessa tehdystä tähystyksestä? Suurin pelkoni on, että en voi olla lapseni mukana koko ajan. Ymmärsin, että ainoastaan nukutuksessa ja sitten melko pian kun lapsi on herännyt saa olla mukana. Haluan olla lapseni vierellä koko ajan ja nähdä kaiken mitä tehdään hänelle. Joten onko todella niin, että vasta kun lapsi on herännyt pääsee taas hänen vierelleen?

  • Linna 1 viesti22.1.2013 09:58

    Hei.
    Meillä tehtiin lapselle kesällä tähystys Tampereella.Mukana sai olla vain kun annettiin nukutuslääke ja kun lapsi nukahti jouduttiin poistumaan ja kun alkoi heräämössä heräilemään pääsimme heti lapsen luokse. Itse toimenpiteessä ei saanut olla.

  • Karol 2 viestejä22.1.2013 11:21

    Kiitos vastauksesta. Itse haluaisin olla läsnä koko ajan, joten kammoksuttaa antaa lapsi poisvietäväksi. Pelottaa sekin jos lapsi herää ja me vanhemmat emme ole paikalla.

  • higga 209 viestejä22.1.2013 22:31

    Meidän samanikäinen tähystettiin mehiläisessä ja lapsi nukahti ja heräsi sylissäni. Toimenpiteen ajan olimme poissa. Tietysti kallista puuhaa, mutta jos on vakuutus niin suosittelen!

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s