Mikreeni helpottanut

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Emmajuulia 1 viesti28.9.2014 18:52

    Heissan! liityi just äskön tähän ryhmään ja haluisin jakaa vähän asiaa jotenka! Olen 18.v neitonen joka on kärsinyt jo 4 luokalta asti mikreenistä.. ensin aurallisesta mutta iän myötä hävisi aurat. Nyt viimisen kahden vuoden aikana olen kärsinyt mikreenistä (oikeasti) lähes joka päivä ja jopa 5 kertaa päivässä ollut kohtaus ja lääkärit tyrkytti vaan lääkkeitä sun muuta.. muuta nyt kärsittyäni edelliset kaksi kk tosi pahasti että mitään tolkkua ei tullut elämästä niin äiti rupesi paneutua asiaan kunnolla ja sanoi että tämä nyt loppuu! oli sitten lukenut että gulteeniton/lisäaineeton ruokavalio auttaisi ja mulle kauhee shokki koska makeaperse kun olen ja roska ruoan ystävä:3 mutta nyt jo kolmatta viikkoa elellää tolla ruoka valiolla ja arvakkaas mitä.. mikreenit on tiässää ja voin kuitenkin syödä normi antimia kerran viikossa! jotenka jos on tuttuja jotka kärsii pahasta mikreenistä heittäkää vinkkii sinne elän siis nyt täysin lääkkeetönä elämää...

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s