Tukihenkilö

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Pulla 267 viestejä2.3.2009 14:22

    Oletteko saaneet ja jos, niin millaista apua oman alueenne liiton keliakiatukihenkilöltä? Tai oletteko pyytäneet/toivoneet apua? Itse olisin kovin tarvinnut käytännön apua ja henkistä tukea ollessani heikossa kunnossa sekä fyysisesti että psyykkisesti diagnoosin aikoihin. Tukihenkilöltä olisin saanut leivontaohjeita (joita en jaksanut silloin edes ajatella). Liitosta tuli ilmoituksia sopeutumisvalmennuksesta, johon en voinut kuvitella meneväni jo sen takia, etten voimakkaan laihtumisen ym. takia pysynyt tolpillani. Mielestäni nimenomaan siinä vaiheessa, kun diagnoosi on epävarma tai kun sen saa, tarvitsisi apua.

  • Ankka 11 viestejä2.3.2009 21:39

    Omalla paikkakunnallani ei sellaista toimintaa ollut, ainakaan minun tapauksessani. Ainut mitä sain oli muutamana leppoisa juttutuokio ravitsemusterapeutin kanssa, ei sen suurempaa. Muta tuosta jos lähettäisi viestiä keliakialiitolle, niin saataisiin ehkä pyörät pyörimään siinäkin asiassa...

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s