Matkavinkit 5 v:lle

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Ronjuska 60 viestejä31.5.2012 20:33

    Olen tytön kanssa lähdössä viikonloppuna pohjanmaalle. Mökillä yövytään sukulaisilla, eli pakastinta ei varmaankaan ole käytössä. Kuiva muonaa ajattelin ottaa mukaan ja käydä siellä päässä kaupasta hakemassa jtkn leipää mut kuivuuks se sit ihan koppuraksi kun ei saa varmaan paahdettuakaan??? Ainiin ja paahtopussitkin on tilaamatta eli ei sit paahdeta.
    Huoltiksetkin on meidän kohdalta vielä testaamatta, onko joku muita parempi?
    Kaikkea saa vinkata, kiitti etukäteen!

  • higga 209 viestejä31.5.2012 20:43

    Ainakin semperin toastyt on meillä viikonlopun yli toimineet hyvin, ota sulaan ihan viime tingassa vasta. Abc-huoltiksilta on saatu aina ruokaa ympäri suomen, toki kysyä pitää! Itse otan muroja tai puurohiutaleita kotoa valmiiksi pieniin muovipusseihin pakattuna (=annospussit), hedelmäsoseet on in! Levitteitä varten kannattaa ottaa pieni kannellinen muovirasia johon mennessä laittaa puhdasta rasvaa, vie vähemmän tilaa kuin koko rasvapaketti. Nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen

  • Mainos

  • Ronjuska 60 viestejä31.5.2012 21:25

    Hyvä tietää toastysta, etteivät kuivu. Kauraversio kun on viel yks lemppareita. Muutenkin hyviä vinkkejä. Kaikkea ei niin tajua miettiä loppuun asti kun ei oikeesti ennen olla kaukaa kotoa oltu

  • ponipimu 239 viestejä31.5.2012 23:11

    Tervetuloa Pohjanmaalle! Matkaatko etelä-, keski- vai pohjois-pohjanmaalle?

    leivän kuivuminen ei varmasti haittaa, nehän voi jauhaa vaikka korppujauhoiksi, mutta homehtuminen on hankalampi juttu.

    paahtopusseja löytyy ihan suuremmista ruokakaupoistakin, ja ainakin Kokkolan prismassa niitä on ja vielä PALJON halvempiakin kuin liitosta tilaamalla. Tästä on keskusteltu jo aiemminkin ja siihen keskusteluun olen laittanut hinnan jolla prisma niitä myy. En nyt ehdi sitä keskustelua etsimään mutta koita sinä.

    Hauskaa lomaa!

  • ponipimu 239 viestejä31.5.2012 23:12

    niin ja joskus olen miettinyt voiko leivinpaperista tehdä "paahtopussia" ja uunissa voi tehdä lämpimiä voileipiä. vink vink.

  • Ronjuska 60 viestejä1.6.2012 08:25

    Ollaan tulossa Seinäjoelle ja Nurmon suuntaan.
    Paahtopussi asia aivan uutta, täytyypä tsekata jatkossa isommat kaupat, kiitti vinkistä! Miksei sitä leivinpaperistakin sais askarreltua..
    Me kun asutaan sen verran pienellä paikalla, ettei noissa isommissa kaupoissa viikottain tule käytyä.
    Kuivumisella lähinnä meinasin et sitkistyy niin, ettei tyttölle enää kelpaa

  • Maaorava 7 viestejä4.6.2012 21:43

    Kuten jo laitoin yksäriäkin niin Nurmooon Rismahan. )

  • Mainos

  • Rosmu 19 viestejä7.6.2012 08:15

    Isoimmat kaupat Prisma ,Citymarket myyvät myös tuoretta gluteenitonta Vuohelan herkkupuodin leipää.Kannattaa kysyä.Niitä on leipäosastolla.Myös muita herkkuja,tosin saantipäivät on 2 kertaa viikossa.Meilläpäin ke ja pe.Säilyvyys aika 3-4 pvää.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,018s