Viveka 127 viestejä – 23.8.2009 13:37
Vanhentuneita tuotteita kaupataan surutta tuoreina kauppojen tuoretiskeillä. En onneksi enää vuosiin ole itse ostanut niistä mitään. Kiitos alalla olleen ystäväni. Ajattelin silloin, että ystäväni työpaikka oli poikkeus tuossa vanhan kalan ja lihan kierrätyksessä, mutta eipä se näytäkään olevan.
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=810266
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1722331
~ Gluten-free personality since 2004 ~
Micialicious 11 viestejä – 23.8.2009 17:11
Hyi hitto! Mut kyllä toi valitettavan totta on. Punajuurimehua laittavat lihaan että näyttäis punasemmalta XD Eh..
Jezu Ylläpitäjä – 23.8.2009 22:08
Uuuuh... enpä ole juuri tuoretiskeistä ostanut, mutta eipä tarvitse jatkossakaan ostaa. Varsinkin Kalevan jutun yhteydessä olleet kommentit saavat oikeasti voimaan pahoinKeliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Viveka 127 viestejä – 23.8.2009 22:43
Itse ostan vain sellaisia pakattuja tuotteita kaupasta, joissa valmistajan päivämäärä. Olen sen verran karseita juttuja saanut ystävältäni kuulla.
keliaakikko97 107 viestejä – 29.8.2009 20:59
Micialicious kirjoitti:
Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.
keliaakikko97 107 viestejä – 29.8.2009 21:00
Jokuhan voi vaikka olla allerginen punajuurille!!!!
Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.
Viveka 127 viestejä – 30.8.2009 11:39
Niinpä. Ja itselläni tuli mieleen ihmiset joiden vastustuskyky on heikentynyt. Jos saa ruokamyrkytyksen noista, niin se voikin olla jo kohtalokasta.
Pulla 267 viestejä – 30.8.2009 21:29
Gluteenittomuudesta ei tuoretiskeillä kyllä ole tietoakaan. Viimeksi salaattitiskin myyjä mietti, että varmaan pähkinän takia salaatissa ei ole "gluteeniton"-mainintaa, kun hän sellaiseksi sitä ensin sanoi, mutta huomautin, että siinä ei ole gluteenittomuutta mainittu kuten muissa gluteenittomissa oli.Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.
Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.