Hyvää äitienpäivää!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä10.5.2009 20:19

Huh, melkein unohtui! Eli hyvää äitienpäivää kaikille Glu.fi:tä käyttäville äideille ja tietysti kaikille muillekin

Mites mennyt äitienpäivä? Itse kävin syömässä loistavan pihvin eräässä mainiossa helsinkiläisravintolassa, jossa gluteenittomuusasiat hoidettiin erittäin mallikkaasti

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• milla 412 viestejä11.5.2009 05:20

Kiitos. Ihanasti meni eilinen äitienpäivä.
    Tytöltä ihana lahja ja mukava päivä
    Jädee ym herkkuja ! :P

• Mainos

• Siukku13 60 viestejä11.5.2009 13:03

Mukavasti meni äitien päivä. Ensimmäinen sellainen keliaakikkona ja anoppi oli jopa muistanut minut sekä pää, että alkuruoan kohdalla. Oma miehenikin ilahdutti minua kalliilla gluteenittomilla valmistuotteilla. Ai on se vaan helppoa miehelle nykyään, kun vaimo ilahtuu muropaketistakin

• Jezu  Ylläpitäjä8.5.2011 19:54

Kun 2010 näyttää jääneen välistä, niin nyt toivotetaan taas mainiota äitienpäivää kaikille äideille! Ei ainakaan keli olisi voinut olla juuri parempi

Äitienpäivälounas nautittiin tällä kertaa Helsingin Seurahuoneella, jossa gluteenittomuus toimi mainiosti

Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

• LG1982  165 viestejä8.5.2011 20:31

Ise tuli nautittua mummolassa Glutenikan omenakääretorttua. Mukavaa vaihtelua unelma- ja mansikkakääretortuille.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2025 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s