Hyvää joulua ja gluteenitonta uutta vuotta 2010!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä24.12.2009 11:21

    Arvoisat Glu.fi:n käyttäjät! Toivotan teille kaikille erinomaisen hyvää joulua ja upeaa, gluteenitonta uutta vuotta 2010! Minä lähden nyt joulun viettoon

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • milla 412 viestejä24.12.2009 13:38

    Täältä myös kaikille palstalaisille Rauhallista JOulua sekä Ihanaa Uutta vuotta 2010
    Nyt Joulun viettoon anoppilaan

  • Mainos

  • Viveka 127 viestejä24.12.2009 14:35

    Hyvää joulua ja mahtavaa uutta vuotta 2010!

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • Jezu  Ylläpitäjä25.12.2009 12:32

    Olipahan melkoiset jouluherkut tarjolla eilen. Lanttulaatikkoa lukuun ottamatta kaikki joulupöydän antimet oli gluteenittomia

    Mitäs gluteenittomia herkkuja teidän joulupöydässä oli ja mitä pukki toi?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Viveka 127 viestejä25.12.2009 14:56

    Anopin kokoamasta joulupöydästä löytyi kaikki gluteenittomana mm. kinkkua, rosollia, porkkanalaatikko, lanttulaatikko, mäti, kraavilohta. Aah!

    Joulupukki oli tuonut paljon lahjoja. Olen ollut ilmeisesti kilttinä . Parasta oli uusittu Cluedo-lautapeli!

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s