Keliakiatesti

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä25.8.2009 11:56

    Epäiletkö sairastavasi keliakiaa? Ei hätää, Biocard Keliakiatesti auttaa. Tässä valmistajan kuvaus tuotteesta:

    Nopea ja varma keliakia-kotitesti

    Biocard-keliakiatesti on nopea, yksinkertainen ja luotettava testi transglutaminaasi-vasta-aineiden toteamiseen sormenpääverinäytteestä. Näiden vasta-aineiden esiintyminen viittaa vahvasti keliakiaan. Lopullisen diagnoosin tekee kuitenkin aina lääkäri. Testiin tarvitaan vain yksi pisara verta sormenpäästä ja se voidaan suorittaa 5 minuutissa.

    Tilaa Biocard Keliakiatesti

    Testi maksaa kotiin toimitettuna 20.2 euroa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kiipuli 90 viestejä25.8.2009 15:40

    Voisko nämä maksetut mainokset rajata vaikka johonkin tietyn keskustelyryppään alle. Todella rasittavaa!

  • Mainos

  • Kari 364 viestejä25.8.2009 22:27

    Meitä on niin monta mielipidettä. Minua mainokset kivasti piristää

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Kari 364 viestejä25.8.2009 22:34

    Mua vähän aikaa hämäsi uusi tulokas; Jetsu, mutta se onkin eri nimi kuin Jezu

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jetsu 10 viestejä28.8.2009 00:32

    huomasin itsekkin jälkikäteen kuinka samanlainen nimi tuli otettua tänne xD vanha kissani oli tämän niminen, joten nappasin sen nimen enempiä ajattelematta

  • Jezu  Ylläpitäjä28.8.2009 10:41

    Jetsu kirjoitti:
    huomasin itsekkin jälkikäteen kuinka samanlainen nimi tuli otettua tänne xD vanha kissani oli tämän niminen, joten nappasin sen nimen enempiä ajattelematta

    Joo, ei haittaa yhtään Ehkä tässä ei kuitenkaan ole sekaannuksen vaaraa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä28.8.2009 14:08

    Lukekaa tämä, ennen kuin ryntäätte tilaamaan - voitte säästää monta euroa

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Ira 57 viestejä28.8.2009 16:24

    mainokset on hyviä, sillä ne ovat myös informoivia. minua ne eivät piristä kyllä yhtään mutta tosiaan kiitos, tietoa tarvitaan vaikka mainoksen muodossa.
    ps kun liityin Saksan keliakialiittoon, jolla on vahvat yhteydet ruuan valmistajiin, sain mainospostia ja keksi ja kakkupaloja maistiaiseksi ja kotiin postitettuna. kiva yllätys ja toivottavasti tulee lisää tuota postia!

  • Kuutti 10 viestejä28.9.2009 13:00

    Tein tuon testin ja tulos oli juuri silmin nähtävä haljakka positiivinen. Onkohan tuo testi nyt sitte positiivinen vai ei? Onko jollekin muulle käynyt näin, että on todella halju positiivinen ja olisikin ollut keliakia sitten lääkärin testeissä myös?

  • Kuutti 10 viestejä30.9.2009 12:48

    Huhuu, onko kokemuksia apteekin testeistä?

  • porajata 460 viestejä30.9.2009 13:13

    Kuutti kirjoitti:
    Huhuu, onko kokemuksia apteekin testeistä?

    ei oo mulla.....

    mutta jos haluat varmoja tuloksia

    ota suoraan laaja tutkimus

    esim. tuolla tietoa,muillakin labroilla vastaavat
    http://www.vita.fi/etsi.php?tutk_id=287

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s