Monta keliaakikkoa tunnet?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä5.3.2009 18:50

    Tehdäänpä tällainen leikkimielinen kysely. Eli kuinka monta keliaakikkoa tunnet henkilökohtaisesti (Glu.fi:n käyttäjiä ei lasketa

    Itse tunnen 2.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Suviih  629 viestejä5.3.2009 20:30

    Henkilökohtaisesti todella tunnen 4 keliaakikkoa, useampiakin kyllä tiedän, mutta en varsinaisesti tunne (olen ollut monta vuotta kahvilassa töissä ja keliakiaa sairastavat asiakkaat tulleet tätä kautta "tutuiksi".

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä5.3.2009 20:59

    Neljä keliaakikkoa tunnen minäkin ja kaikki on muuten tulleet tutuiksi työympyröiden kautta. Kolme on työ-yhteistyökumppaneita ja yhdellä sama työnantaja kuin itsellä, mutta töissä eri toimipisteessä.

  • Pulla 267 viestejä5.3.2009 21:26

    Yksi entinen työkaveri, kolme työn parissa tuntemaani, kaksi sukulaista, yksi sukulaisten sukulainen. Hassua, kun ennen omaa diagnoosia noihin ei kauhean paljon kiinnittänyt huomiota. Nyt taas tuntuu, ettei se keliakia niin harvinainen ole, kun noinkin paljon tuntee.

  • Suz 9 viestejä6.3.2009 15:15

    Tunnen yhden muuten kuin keliakiakuvioista, niistä kuvioista tunnen sitten sellaiset 50 henkilöä.

  • keliaakikko97 107 viestejä6.3.2009 20:20

    Yhden ja se on mun pikkusisko.

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Bakku-shan 19 viestejä9.3.2009 20:05

    Yhden ja se on mun pikkuveli

  • Mainos

  • KattiMatikka 271 viestejä9.3.2009 20:49

    Yhden tiedän työpaikalta ja sitten keliakiakuvioista yhden kanssa ollaan nettitilausta tehty Saksaan yhdessä.

  • sattara 9 viestejä15.3.2009 22:39

    Aikoinaan lapsen hoitopaikan tädeistä yksi oli keliaakikko, häneltä kuulin tästä ensimmäisen kerran tarkemmin, itselläni ei vielä silloin ollut todettu keliakiaa. Diagnoosin jälkeen keliakia-yhdistyksen kautta on tullut tutuksi muutaman kasvo. Siipan kummitytön poikaystävä on myöskin keliaakikko. Mutta sellaisia, joiden kanssa tulisi vaihdettua esim. ruokaohjeita tai vinkkejä, ei ole.

  • milla 412 viestejä16.3.2009 05:43

    Yhden ystävän.

  • Sussu 97 viestejä16.3.2009 08:21

    Tunnen/tiedän kuusi immeistä. Sukulaisia ja muita tuttavia.

  • tuiki 12 viestejä18.3.2009 09:15

    sukulaisissa ei yhtäkään, mut työkavereista löytyy kolme keliaakikkoa
    myös muutama asiakas on ollut keliaakikko,
    tuttujen tutuissa löytyy myös muutama keliaakikko
    et onhan meitä.....

  • Mainos

  • Kari 364 viestejä18.3.2009 12:13

    Kauan aikaa luulin setääni "maailman ainoaksi" sellaiseksi. Noh, nyt veljen tytär. Itseni, ja tyttäreni. Työpaikan ruokalassa yks päivä kysyin tarjoilijalta, että onko muita G-ruokailijoita.. Pari vuotta aiemmin oli ollut yksi mies, vaan ei enää. Lopputulema otsikon kysymykseen =4 persoonaa. Mulla homma onneksi hyvin hanskassa

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Siukku13 60 viestejä22.3.2009 21:24

    5 keliaakikkoa tunnen. 3 näistä en tiennyt olevan keliaakikko, asia ilmeni vasta kun itse sain diagnoosin.

  • josefa 2 viestejä23.3.2009 09:51

    Tunnen henkilökohtaisesti 6 keliaakikkoa, joista 5 on sukulaisiani.Tiedän 5 muuta,jotka aina joskus osuvat samoihin tilaisuuksiin kanssani.

  • Elina 6 viestejä24.3.2009 12:57

    Henkilökohtaisesti en tunne/lähipiirissäni ei ole muita keliaakikkoja. Tiedän muutaman ihmisen etäisesti, mutta he ovat tuttujeni puolituttuja tjv.

  • porajata 460 viestejä24.3.2009 13:05

    No lähinnä tulee siskoni mieleen...

    Keliakia todettiin myös äidiltämme, tosin vasta vanhuusiässä

    ja onhan noita muutama tässä omassa työympäristössäkin

  • Mainos

  • kaija 38 viestejä25.3.2009 09:48

    Yhden ainoan. Hän on entinen opiskelukaverini.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,017s